میرکریمی : اولویت اصلی ما ساخت پارک موزه در ناهارخوران است

زرین نامه: مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان گفت: در 12 فروردین 58 مردم انقلابی ایران با حضور خود در رفراندوم و رای به جمهور یاسلامی ثمره مجاهدت ها و خون های شهدای خود را گرفتند و انقلاب خود را تکمیل کردند.

به گزارش زرین نامه؛ سید ابوالحسن میرکریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان گفت: در دورازدهم فروردین سال 1358 ارزشهای اسلامی در روح مردم انقلابی و شهید پرور ایران دمیده شد.

میرکریمی تصریح کرد: این روز را باید روز ارزشهای دینی و مردمی دانست زیرا در این روز مردم شکل و محتوای نظام خود را برای آینده مشخص کردند و این یعنی خط بطلانی بر تمامی اندیشه های و ایدولوژی های منحط و بیگانه که به دنبال انحراف در مسیر انقلاب ایران بودند.

وی با اشاره به نقش ولایت در تعیین مسیر امت اسلامی بیان داشت: وقتی ولی فقیه زمان یعنی امام خمینی (ره) واژه جمهوری اسلامی را بکار بردند حجت بر همه تمام شد و مردم نیز با تکیه بر جمهوری اسلامی آینده نظام خود را مشخص کردند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور نقش سازنده ای داشته ، خاطرنشان کرد: این حرکت بزرگ فرهنگی تا بحال منشا اثرات فرهنگی و تحول قلبی در بین نوجوانان و جوانا شده و اقدام ارزشمندی است.

میرکریمی اذعان کرد: امسال بیش از سقف ابلاغی از استان گلستان به اردوهای راهیان نور و مناطق عملیاتی رفتند و این نشان دهنده اوج عظمت ملت ایران است که قدر شهدا و مفاخر خود را می دانند.

وی توجه به مفاهیم عمیق دفاع مقدس و ساخت پارک موزه دفاع مقدس در تپه نورالشهدا ناهارخوران را دو اولویت مهم این اداره کل در سال 92 اعلام کرد./گلستان ما