«وحدت» نشان اوج قدرت انقلاب اسلامی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه علی آبادکتول گفت: وحدت و انسجام، نشان اوج قدرت انقلاب اسلامی است که به واسطه آن توانست همه اقشار، مذاهب و ادیان را کنار هم قرار داده و بازدارندگی بزرگ مقابل دشمنان را برای کشور به ارمغان بیاورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ سرهنگ ولی جوان در نشست با خبرنگاران شهرستان علی آباد‌کتول با گرامیداشت یاد شهدای 8 سال دوران دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و جوانمردی زنان و مردانی است که با خون خود پرچم انقلاب اسلامی و کشورمان را بر بلندای تاریخ به اهتزاز درآوردند.
جوان، پیشروی انقلاب اسلامی در قالب نیروهای مقاومت تا عمق کشورهای مستکبر را ماحصل انسجام بخشی انقلاب و فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران دانست و افزود: زمینه انقلاب اسلامی از سده های قبل ایجاد شد و دستاورد آن هم این است که اگر همه دنیا مقابل ما بایستد، ما می توانیم که مقاومت کنیم.
وی در ادامه با بیان اینکه چند سال پیش ابرقدرت ها تصمیم گرفتند که بشار اسد نباشد، اما ایران خواست که دولت وی تداوم یابد و در نهایت بشار اسد بر کرسی قدرت ماند و همان کشورها حالا به دنبال بازگشایی سفارت هایشان در سوریه هستند، افزود: این نشان از عمق راهبردی انقلاب اسلامی دارد که با دفع شر داعش، راهبری مقام معظم رهبری و مجاهدت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش حاصل شد.  
جوان با اذعان به اینکه، آنچه می تواند ما را در مقابله با جبهه غرب پیروز کند، وحدت، ایمان و ثبات قدم در این مسیر است، گفت: یکی از راهبردهای اساسی ما در قدرت نرم انقلاب اسلامی، زنده نگاه داشتن شعائر انقلاب اسلامی همچون دهه فجر، هفته بسیج، هفته وحدت و هفته دفاع مقدس در فضای جنگ شناختی است که امروز دشمن با تمام توان پدید آورده است.
فرمانده مقاومت سپاه بسیج شهرستان علی آبادکتول بهترین راه مقابله در جنگ شناختی را حضور میدانی برای تبیین مسائل روز انقلاب اسلامی دانست و گفت: مثال جنگ شناختی و ترکیبی که امروز ما در آن قرار داریم، این است که روزگاری جوان ما با شلوارهای پاره ناشی از جنگ، زیر بمباران دشمن، برای دفاع از کشور جان می داد و امروز جوان ما با شلوار پاره در خیابان ها راه می رود و آگاهی از پشت پرده های آن ندارد و همزمان می بینیم که چه اتفاقی برای پیجرها و موبایل ها در لبنان می افتد.
سرهنگ جوان با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند «نزدیک قله ایم»، اذعان کرد: در نزدیک قله، مواجهه با سختی های بیشتر می شود و ما برای پیروزی باید قدرت تاب آوری خود را بیشتر کنیم و با قدرت بیشتری در جنگ شناختی، برای تبیین مسائل تلاش کنیم.
انتهای خبر/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه