انقلاب اسلامی احیاگر نقش زنان در جامعه

اولین خروجی انقلاب اسلامی، احیای نقش زنان در جامعه بود که سبب شد این قشر مهم جامعه در طول 8 سال دفاع مقدس، این انقلاب را حفظ و نگهداری کنند.

سرهنگ پاسدار ولی جوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه علی آباد کتول در جمع بانوان حافظ حجاب و عفاف و نمایشگاه جواهرانه با اشاره به نقش زنان در دفاع مقدس گفت: پس از انقلاب اسلامی اولین نکته ای که ماحصل بازگشت اعتقادات به خانواده ها بود و در دل دفاع مقدس خودش را نشان دادَ نقش بانوان در جامعه بود. چه مادران و خواهرانی که فرزند و برادر خود را راهی جبهه کردند تا از میهن اسلامی دفاع کنند. اینها باور هایی بی بدیل است.

وی تصریح کرد: در جنگ شناختی که دشمن راه انداخته است، اصول اعتقادی ما را زیر سوال برده و اصل عفاف و حجاب را به عنوان یکی از مؤلفه های معنوی ما مورد هدف قرار داده است .

جوان با تاکید بر پرورش نسل تمدن ساز در خانواده های اسلامی و ایرانی گفت: امروز نقش بانوی عفیف با حجاب ما تربیت نسل تمدنی است ، نسلی که بتواند در گام پنجم انقلاب اسلامی تمدن نوین اسلامی شکل بدهد و پرچم این نظام و انقلاب را به صاحب اصلی اش بدهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج علی آباد کتول خاطرنشان کرد: حفظ حجاب به ظاهر نیست بلکه در باطن سلاحی است در مقابل هجمه فرهنگی دشمن که امروز دفاع مقدس شما خواهران دینی ام این است.

انتهای خبر/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه