دستگيری سارقان وسائل کشاورزي در علي‌آبادکتول

فرمانده انتظامی علی آبادکتول از دستگيری سارقان تجهيزات و وسايل کشاورزی و کشف اموال سرقتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه  حسین نوروزی، از پیگیری جدی و اقدامات سریع پلیس آگاهی در پی وقوع چندین مورد سرقت تجهیزات کشاورزی در سطح شهرستان خبر داد.

 وی در این رابطه اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش‌های متعدد مبنی بر سرقت تجهیزات، پلیس آگاهی با استفاده از روش‌های تخصصی و اقدامات پلیسی دقیق توانست دو متهم را شناسایی کند. این دو نفر که با هماهنگی مرجع قضائی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند، در حال برنامه‌ریزی برای ارتکاب سرقت‌های دیگر بودند.

 فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول افزود: در ادامه این عملیات، مأموران پلیس موفق به بازرسی از محل اختفای متهمان شده و در این بازرسی یک دستگاه تراکتور، یک خودروی وانت مزدا و یک دستگاه موتورسیکلت که همگی مسروقه بودند را کشف و ضبط کردند. این تجهیزات پس از انجام تشریفات قانونی به مال‌باختگان بازگردانده شد. علاوه بر این، در جریان تحقیقات تخصصی، متهمان به ارتکاب ۲ فقره سرقت دیگر از تجهیزات کشاورزی اعتراف کردند که این موارد نیز به مستندات پرونده آنها اضافه شده و برای رسیدگی به مرجع قضائی ارجاع شد.

 نوروزی با تأکید بر اهمیت همکاری مردم در گزارش‌دهی به‌موقع جرایم، از تلاش‌های بی‌وقفه پلیس آگاهی برای حفظ امنیت و مقابله با سارقان تقدیر کرد و افزود که این اقدامات به‌منظور حفظ امنیت کشاورزان و پیشگیری از وقوع جرایم مشابه با جدیت ادامه خواهد داشت.

 انتهای خبر/