سال 92 آغاز تحول معنادار در سیاست و اقتصاد کشور است

زرین نامه: نایب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:سال 92 می تواند آغار یک تحول معنا دار در عرصه ی سیاسی و اقتصادی در دژ اسلامی باشد.

محمدحسن ابوترابی‌فر در حاشیه دیدار با آیت الله شاهرودی نماینده گلستان در مجلس خبرگان رهبری و گفتگو با خبرنگار زرین نامه افزود: پیام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مقام معظم رهبری، با توجه به ظرفیت متراکم و انباشته شده در کشور، بستر تحول بزرگ را فراهم و هموار کرد.

وی عرصه سیاسی کشور را مواجه با دو حوزه مهم دانسته و اظهار داشت: در حوزه نخست باید با چالشی که غرب با مدیریت امریکا فراروی کشور خلق کرده به پیروزی بزرگی دست یابیم.

ابوترابی فر با تاکید بر اهمیت حضور مردم در عرصه های ملی تصریح کرد: ان شاالله در عرصه داخل با خلق یک حماسه بزرگ در انتخابات و گزینش یک چهره ی وفادار به اسلام، انقلاب، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مسیر اقتدار سیاسی کشور هموار گردد.

این مقام مسئول ادامه داد: ما توانسته ایم در شرایطی که یکی از سخت ترین تحریم ها را در عرصه سیستم بانکی کشور اعمال کردند با حضور، مشارکت، انگیزه والای ملت ایران و تدبیر رهبر معظم انقلاب بستری فراهم کنیم که این تهدید به یک فرصت برای اصلاح اقتصاد ایران تبدیل شود.

نایب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با توجه به ظرفیت هایی که در طول سال های گذشته برای انقلاب خلق شده، باید در عرصه ی اقتصادی با همکاری و تعامل شایسته قوا و تصمیم مبتنی بر عقلانیت در دولت یازدهم، راه برای خلق یک حماسه بزرگ اقتصادی فراهم گردد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه