بیش از 70 درصد گلستانی‎ها در انتخابات شرکت می‎کنند

زرین نامه: مدیرکل اطلاعات استان گلستان از مشارکت 72.5 درصدی مردم گلستان در انتخابات ریاست جمهوری خرداد 1392 خبر داد و گفت: آخرین نظرسنجی‎ها در بهمن سال گذشته نشان می‎دهد مردم مشارکت جدی در صحنه خواهند داشت.

ابراهیمی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان ضمن تبریک سال «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» اظهار داشت: مدیران و مسئولان نظام اسلامی باید زمینه حضور حماسی مردم را فراهم و برای امیدآفرینی در جامعه برنامه‎ریزی کنند.

انتخابات بر اساس گفتمان رهبر معظم انقلاب رقم بخورد

این مسئول خلق حماسه را نقطه اوج کار بیان کرد و افزود: اتفاق نظر دشمنان برای ناامن جلوه دادن انتخابات است لذا همه دستگاه‎های اجرایی در قالب یک تیم وظیفه دارند تا انتخابات بر اساس گفتمان رهبر معظم انقلاب رقم بخورد.

وی تصریح کرد: نگاهی به مسائل پیش روی جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه داخلی، منطقه‎ای و بین‎المللی ما را به این واقعیت رهنمون می‎سازد که کشور در شرایط استثنائی است.

شرایط کشور بحرانی نیست/ نسخه‎های مقابله‎ای ارائه دهیم

مدیرکل اطلاعات گلستان با تاکید بر اینکه شرایط کشور بحرانی نیست، خاطرنشان کرد: ذهن‎های بحران‎زده ممکن است وضعیت کشور را بحرانی ببینند، چنانچه منظور از شرایط ویژه از محل بازدارندگی و تهاجم است.

وی یادآور شد: در حوزه بررسی شبکه‎های خارجی، ماهواره‎ها و سایت‎ها باید کار کنیم و نسخه‎های مقابله‎ای در این راستا ارائه دهیم.

به گفته این مسئول؛ در تمام شبکه‎های خارجی یک موضوع از برجستگی و نمایه قوی برخوردار بوده و آن ناامن جلوه دادن حوزه انقلاب اسلامی در داخل و بین‎الملل است.

این مسئول اختلافات و تنش‎های داخلی را از دیگر فعالیت‎های دشمنان نظام اسلامی برشمرد و ابراز داشت: همه باید هوشیار باشند تا خدایی نکرده آب در آسیاب دشمنان نریزند.

مردم، نظام اسلامی را جامعه آرمانی خود می‎دانند

وی انتخاب اصلح را یک اولویت مهم در انتخابات آتی عنوان کرد و متذکر شد: دشمنان تلاش می‎کنند تا اقبال مردم را از حضور در انتخابات کم کنند، اما آخرین نظرسنجی‎ها نشان داده در حوزه‎های اقتصادی و سیاسی، مردم نظام اسلامی را جامعه آرمانی خود می‎دانند./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه