ضیافت شام عکاسان گرگانی با هزینه بیت المال

زرین نامه: امشب عکاسان گرگانی میهمان کمیسیون فرهنگی شورای شهر گرگان هستند و گفته می شود ضیافت شامی هم به همین مناسبت تدارک دیده شده است.

به گزارش زرین نامه؛ قرار است شامگاه امروز 19 فروردین ماه 1392 عکاسان گرگانی مهمان کمیسیون فرهنگی شورای شهر گرگان باشند.

این اقدام در استانه انتخابات شوراها نشان می دهد که برخی اعضای شورا با درک اهمیت جایگاه خبرنگاران و عکاسان به دنبال ایجاد رابطه عمیق عاطفی و کاری با این افراد بوده و از این رهگذر نمدی برای خود درست کنند.

کارشناسان و فعالین سیاسی گرگان بر این باورند این اقدام شورا در راستای دیگر اقداماتی بوده که به ساماندهی وبلاگ نویسان ختم شده و الان به دنبال جذب و ساماندهی خبرنگاران و عکاسان در جهت اهداف خود هستند لذا به خبرنگاران و عکاسان توصیه کردند قربانی مطامع سیاسی افراد برای ورود به شورای شهر نشوند.

نکته جالب ضیافت شام است که با هزینه بیت المال صورت می گیرد و حال آنکه قبلا هم بعضی از فعالین فرهنگی شهر نسبت به خرج پول های بیت المال برای برخی وبلاگ نویسان و اردوهای تفریحی و جشن های آنچنانی در هتل های ناهارخوران خبر داده بودند.

به هر حال رویه فرهنگی شهرداری و شورای شهر گرگان همچنان پرداختن به مسائل فرهنگی سطحی و بدون بازده می باشد چنانچه اکثر کاندیداهای احتمالی بر این نکته اذعان دارند.

یکی از این فعالین در سایت خود نوشت: به کرمان رفتم دیدم عکس شهدای خود را روی کاشی حک کردند و دور فلکه های اصلی زدند و اتفاقا شهرداری و شورای شهر این کار را کردند اما در گرگان در صحن شورا چند نفری می نشینند و یاد ایام و یاد افراد را با کیک و ساندیس یا نوشیدن چای گرامی می دارند.

باید به این رویه ترویج فرهنگ تبریک گفت./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه