روز ملی فناوری هسته ای نماد اقتدار ایران است

زرین نامه: رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول گفت: روز ملی فناوری هسته ای، نمادی از نوآوری، اقتدار و عظمت ملت بزرگ ایران است.


به گزارش خبرنگار زرین نامه، دکتر علیرضا لادن مقدم در جمع هیات رئیسه این واحد دانشگاهی بیا داشت: ملت شجاع ایران به پشتوانه آموزه های غنی اسلامی و باورهای عمیق انقلابی خود، با هشیاری و پافشاری بر حقوق مسلم خود که همان انرژی هسته ای می باشد، دست یافته است.

وی با اشاره به تجربه قرن حاضر اظهار داشت: علم و فناوری به عنوان موثرترین وسیله برای استقلال و توسعه اقتصادی در جهان است.

رئیس واحد علی آبادکتول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سخنرانی های آغازین سال جدید افزود: در این سال باید در راستای فرامین مدبرانه رهبر انقلاب بیش از پیش با وحدت ملی همراه با بصیرت دینی در برابر توطئه های دشمنان حماسه وار مقاومت نماییم.

وی در ادامه بزرگترین هدیه انقلاب را ایجاد روحیه اعتماد به نفس در میان ملت ایران ذکر کرد و تصریح کرد: پشرفت کشورمان در عرصه های مختلف از جمله دستیابی به دانش فناوری هسته ای و بومی کردن آن، حاصل خود باوری، اعتماد به نفش ملت ایران و به خصوص است.

دکتر لادن مقدم داشتن فناوری هسته ای را برای استقلال کشورها ضروری دانسته وگفت: کشورهای قدرتمند با داشتن این دانش نمی خواهند سایر کشورها به این علم دست یایند تا این کشورها وابسته آنان باشند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه