دشمن مخالف پیشرفت علم و دانشمندان مسلمان است

زرین نامه: امام جمعه علی آباد کتول  ویژگی انبیاء و دانشمندان را علم آموزی و آگاهی بخشی دانسته و گفت: از صدر اسلام تا کنون دشمن همیشه مخالف پیشرفت علمی دانشمندان و عالمان اسلامی است.


به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ حجت الاسلام والمسلمین صادق باقری در مراسم بزرگداشت روز ملی فناوری هسته ای در مسجد الزهرای دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول بیان داشت: اهل بیت (ع) مرکز ثقل خوبی ها، پاکی ها و طهارت هستند و از نقطه ثقل زشتی ها دور بودند.
وی علت مخالفت دشمنان با انبیاء و علماء را ویژگی آگاهی بخشی آن ها دانسته و اظهار داشت: دشمنان از صدر اسلام تا کنون برای جلوگیری از آگاهی مردم، آن ها را از اهل بیت و علماء دور می کنند.
باقری تصریح کرد: جامعه دانشگاهی باید با شناخت از حضرت فاطمه (س)، افکار ایشان را بین مردم ترویج و ابلاغ کند.
امام جمعه علی آباد کتول سرعت بالای علم نشانه نزدیکی ظهور بیان کرد و گفت: با ظهور امام زمان (عج) 25 جزء دیگر علم آشکار شده و علم و فناوری پیشرفت زیادی می کند.
وی خاطر نشان کرد: آگاهی مردم موجب پیشرفت و عدم وابستگی آن ها به دشمن می شود.
باقری یادآورشد: فدک مرکز ثقل اقتصادی آن زمان بود و از درآمد آن مسکن و نیازمندی های  فقرا تامین می شد و دشمن با دیدن این موضوع و قطع وابستگی مردم به آنان سعی در تصاحب فدک و مبارزه با امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برآمد.
امام جمعه علی آباد کتول افزود: علت مخالفت امریکا و اسرائیل با پیشرفت هسته ای کشورما، وجود میزان اثر بخشی و حمایت ایران از دیگر کشورها می باشد.
وی ادامه داد:  موج بیداری اسلامی در جهان و همچنین  پیشرفت علمی ایران اسلامی تمام عرصه ها را گامی دیگر در فروپاشی خودمی بیند.  
هدف دشمن همیشه تخریب عالمان و رهبران دینی است
باقری تصریح کرد: آن روز می خواستند دست علی و فاطمه از ثقل اقتصادی و امروز می خواهند دست ایران از قدرت های نظامی، اقتصادی و فناوری کوتاه بماند تا کشورها همیشه محتاج آنان باشند.
وی در خصوص اهمیت بصیرت و آگاهی سیاسی بیان داشت:  با بیان اینکه حضرت فاطمه به امام علی (ع) فرمود؛ ای علی تو برمن نماز بخوان زیرا می دانست نماز دشمن بر ایشان, موجب رسمیت کار دشمن می شود.
امام جمعه علی آباد کتول افزود: علت هجمه دشمن به رهبر معظم انقلاب آگاهی بخشی ایشان و دلیل ترور شهدای هسته ای علم و خدمات آن ها به اسلام است.
باقری با بیان اینکه در فتنه 88 برای فروپاشی نظام اسلامی تخریب عالمان، نخبگان و ولایت فقیه را نشانه گرفتند، خاطر نشان کرد:در انتخابات 92 باید همه مردم ایران با افزایش بصیرت، از بروز دوباره فتنه ها پیشگیری کنند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه