عزاداری فاطمیه به مدت 5 شب در گرگان برگزار می‎شود

زرین نامه: رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان گفت: مراسم عزاداری شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) به مدت پنج شب در امامزاده عبدالله (ع) این شهرستان برگزار می‎شود.



به گزارش زرین نامه، حجت‎الاسلام روح‎الله سلیمانی‎فرد امروز در جمع مبلغان اعزامی از قم و بومی استان گلستان اظهار داشت: مراسم سوگواری یاس نبوی از پنج‎شنبه 22 فروردین آغاز و تا 26 فروردین به مدت پنج شب ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برنامه‎های عزاداری ایام فاطمیه بعد از نماز مغرب و عشاء در امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار می‎شود، خاطرنشان کرد: برنامه‎های مختلف مذهبی به همراه عزاداری، خواندن زیارت حضرت زهرا (س)، قرائت قرآن و سخنرانی پیرامون شخصیت ایشان تدارک دیده شده است.

نمایشگاه سوگواره یاس نبوی در امامزاده عبدالله (ع) گلستان برپا شد

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان بیان داشت: در خیمه‎های معرفت برنامه‎های مشاوره، پاسخگویی به مسائل شرعی، اخلاقی، اعتقادی، مشاوره وقف با محوریت مبلغان انجام می‎شود.

سلیمانی‎فرد از برپایی نمایشگاهی در امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان خبر داد و تصریح کرد: در این نمایشگاه غرفه‎های متعددی پیش‎بینی شده و در یکی از غرفه‎ها نیز طلبه‎های خواهر به پاسخگویی مسائل شرعی، اعتقادی و ... می‎پردازند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه ماکت‎های نمادین بیت حضرت فاطمه (س) و گوشه‎هایی از آلام و مصیبت‎هایی که بر خاندان اهل‎بیت عصمت و طهارت (ع) وارد شده با زبان هنر به تصویر کشیده شده است.

اعزام 11 مبلغ اعزامی از حوزه علمیه قم به گلستان

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان از اعزام 11 مبلغ اعزامی از حوزه علمیه قم به گلستان خبر داد و اظهار داشت: این مبلغان در بقاع متبرکه شهرستان‎های گرگان و کردکوی به خطابه و سخنرانی و نیز تبیین سیره حضرت زهرا (س) می‌پردازند.

سخنرانان مراسم سوگواره یاس نبوی؛ حجت‎الاسلام غلامی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان، حجت‎الاسلام سادات‌مزنگی مدرس حوزه علمیه، حجت‎الاسلام جلالی از شاگردان علامه مصباح یزدی، حجت‎الاسلام محمدی امام جمعه بندرگز و حجت‎الاسلام سید محسن طاهری مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) خواهند بود./فارس