دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول نوروز امسال در جذب گردشگران 97 درصد رشد داشت

زرین نامه: مسئول ستاد اسکان نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی ابادکتول از رشد 97 درصدی مسافران نوروزی در این واحد دانشگاهی خبر داد.


به گزارش خبرنگار زرین نامه، محمدعلی اخلی با بیان این مطلب که تشویق کارکنان و اعضای هیات علمی و بهره مندی از امکانات رفاهی در واحدهای دانشگاهی، هدف اصلی اجرای بخشنامه تشکیل ستاد اسکان نوروزی است ، خاطرنشان کرد : واحد علی آباد کتول همچون سنوات گذشته با تشکیل این ستاد و فراهم نمودن امکانات اقامتی مناسب نظیر میهمان سرا ، استادسرا و خوابگاه در راستای رفاه کارکنان و اعضای هیات علمی واحد های دانشگاهی و خانواده های آنان گام برداشته است.

مدیر اداری واحد علی ابادکتول در ادامه با اشاره به فاصله 45 کیلومتری علی آباد کتول از مرکز استان گلستان و قرار گرفتن آن در مسیر جاده تهران – مشهد ، از اسکان و پذیرایی 688 نفر از کارکنان و اساتید در قالب 180 خانوار در این واحد دانشگاهی خبر داد و خاطرنشان کرد: این آمار نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 97 درصد رشد داشته است.

گفتنی است بر اساس نظرسنجی انجام شده بیش 90 درصد مسافران نوروزی از نحوه اجرای این بخشنامه از سوی واحدهای دانشگاهی رضایت کامل داشته اند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه