راهیان‌نور گره‌های کور فرهنگی جامعه را باز می‌کند

زرین نامه: مسئول بسیج طلاب و روحانینون سپاه نینوا استان گلستان گفت: یکی از راهکارهای مهم فرهنگی که گره‌های کور فرهنگی جامعه را باز می‌کند راهیان نور و بازدید از سرزمین‌های دفاع مقدس است.



به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان، حجت‌الاسلام علیرضا ریاحی اظهار داشت: اعزام افراد از از اقشار مختلف و تجلی یاد و خاطره و ایثار شهدا و بیان فداکاری‌ها به نسل جوان، باعث ماندگاری این فرهنگ و حفظ و صیانت از انقلاب و آرمان‌های آن می‌شود.

وی تصریح کرد: اعزام افراد از از اقشار مختلف و تجلی یاد و خاطره و ایثار شهدا و بیان فداکاری‌ها به نسل جوان، باعث ماندگاری این فرهنگ و حفظ و صیانت از انقلاب و آرمان‌های آن می‌شود.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا استان گلستان اذعان داشت: تبیین اهداف انقلاب و بیان منویات مقام معظم رهبری در خصوص «حماسه سیاسی و اقتصادی» نشان از اهمیت دو موضوع سیاسی و اقتصادی است که موشکافانه توسط امام خامنه‌ای در حرم مطهر امام رضا (ع) بیان شده است و می‌طلبد که مردم با حضور حد اکثری و انتخاب یک فرد اصلح سکان اداره اجرایی جامعه را به دست یک رئیس جمهوری بدهند که انقلابی، کارآمد باشد تا شاهد ترقی انقلاب در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی باشیم.

ریاحی با اشاره به اهمیت مسائل اقتصادی تصریح کرد: البته کارهای سال 1391 نیاز به تکمیل در سال جاری را دارد و نیاز به برنامه‌ریزی دقیق تا شاهد جدایی اقتصاد از وابستگی به نفت و شاهد اقتصادی پویا و مقاومتی و ملی و مردمی باشیم تا بتوانیم در مقابل تحریم‌ها همیشه واکسینه باشیم.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در اعزام راهیان نور همراه برادران و خواهران اهل تشیع و سنت روحانیون و برادران طلبه برای پاسخگویی به مسائل دینی اعزام شده‌اند که تاکنون نزدیک به 60 نفر از برادران روحانی همراه کاروان‌ها به این مناطق اعزام شده‌اند.