درختان جاده جنگلی منطقه چینو با مجوز قطع شده اند

زرین نامه: رئیس اداره منابع طبیعی علی آبادکتول گفت: احداث جاده جنگلی در منطقه چینو بر اساس طرح ملی است و عملیات قطع درخت نیز بر این اساس انجام شده است.
 

به گزارش زرین نامه به نقل از مهر، رسول مقسم در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: احداث این جاده جنگلی بر اساس طرح بهره برداری از جنگل که بمدت 10 سال قرارداد بسته شده است، انجام می شود.
 
وی اظهار داشت: جاده هفت کیلوکتر طول دارد که تاکنون دو کیلومتر آن عملیات قطع درخت انجام شده است.
 
وی عنوان کرد: احداث جاده بر اساس طرح ملی است و جزو طرح های سری دو سرخداری است که به تایید مدیرکل ارزیابی و مهندسی طرح های سازمان جنگل ها رسیده است.
 
مقسم بیان داشت: با توجه به اهمیت بحث اشتغال در منطقه، عملیات تبدیل، حمل و جمع آوری تمام محصولات جنگلی به شرکت تعاونی سرخدار چشمه چینو واگذار شده است.
 
رئیس منابع طبیعی علی آبادکتول بیان داشت: چند روز گذشته تعدادی از اهالی مانع اجرای طرح احداث جاده جنگلی سری دو سرخداری شده اند.
 
در عین حال تقی زنگانه دهیار روستای چینو گفت: در جلسه ای که با مسئولان منابع طبیعی و نمایندگان روستا برگزار شد، روستاییان با احداث جاده جدید جنگلی مخالفت کرده اند.
 
وی اظهار داشت: مردم روستا اعلام کرده اند که از بین رفتن محیط زیست، جنگل، رانش زمین و ایجاد سیلابها در پایین دست عوارض اصلی احداث جاده است.
نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه