پیام خون شهدا در استقلال نظام اسلامی است

زرین نامه: مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان گفت: یکی از پیام‎های بزرگ خون شهدا در راستای استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران است.



حجت‎الاسلام قنبر اکبری بعد از ظهر امروز در مراسم تشییع و وداع با پیکر شهید گمنام در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: شهدا کار حسینی کردند و آنچه لازم بود را از تمام وجودشان برای احیای اسلام، مایه گذاشتند که بر همه ما تکلیف است تا پیام‎رسان خون شهدا باشیم.

وی در خصوص تکریم مقام شهدا تصریح کرد: تکریم مقام شهدا در این است که ملت ایران هرگز در برابر استکبار جهانی سرخم نکند.

پیام شهدا باید از دانشگاه‎ها در جامعه تزریق شود

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه ملت ایران باید در برابر استکبار و همه یاوه‎گویانی که در مقابل اسلام قد علم کردند سرخم نکند، یادآور شد: باید همواره راه و روش شهدا را در جامعه اسلامی ترویج و گسترش دهیم.

اکبری با اشاره به اینکه پیام شهدا باید از دانشگاه‎ها در جامعه تزریق شود، بیان کرد: مبلغان نیز لازم است که پیام خون شهدا را در جامعه تبلیغ کنند چراکه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت لرزه بر اندام دشمنان انداخته و آنها را از نفوذ به دژ مستحکم اسلام مایوس و ناامید می‎کند.

وی حضور مردم را در این مراسم نمونه بارز یک حماسه سیاسی دانست و گفت: هیچگاه از جانب مردم در خلق حماسه، نگرانی وجود ندارد چنانکه ملت ایران همیشه پای انقلاب، ولایت، نظام و شهدا ایستاده است و یقینا در روز 24 خرداد حماسه‎ای به یادماندنی خلق خواهد کرد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان در خصوص تشییع پیکر شهدا در دانشگاه‎ها افزود: دانشگاه‎ها به عنوان مراکزی که عمده مشتریان آن جوانان هستند، جوانانی که انقلاب را درک نکرده و امام خمینی (ره) را ندیده‎اند لذا تدفین شهید در دانشگاه تاثیر فراوانی خواهد داشت.

اکبری گفت: امنیت، آرامش، رفاه، پیشرفت‎های علمی و ... همگی را مدیون خون شهدا هستیم و این افلاکیان بودند که توانستیم بیشترین سهم را در توفیقات، موفقیت‎ها و پیشرفت‎های ایران اسلامی داشته باشیم لذا همه باید در مسیر اهداف شهدا گام برداریم./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه