برای آوردن این شهید گمنام تا اهواز پیگیری شد

زرین نامه: قرار نبود در مقطع فعلی شهید گمنامی به استان گلستان اختصاص یابد اما مسئولان دانشگاه و بسیج با پیگیری مستمر و رفتن به خوزستان و دیدار با مسئولان ذیربط بالاخره موفق شدند شرایط حضور این شهید گرامی را در دانشگاه گلستان هموار کنند.

به گزارش زرین نامه؛ محمد حسین بابایی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: جوانان ما صاحب اندیشه و آینده ساز هستند و وقتی می بینیم اینچنین برای تدفین شهدا در دانشگاه استقبال می کنند یعنی اینکه به سمت این شاخص رفته اند و این حرکت ارزشمند آثار و برکات بسیار خوبی دارد.

وی با بیا اینکه چند سال قبل هنگامی که بحث تدفین شهدای گمنام در دانشگاه ها مطرح شد عده ای گفتند که چرا می خواهید در دانشگاه مرده بیاورید، افزود: آنها هنوز مقام شهید و ارزش و اعتبار او را درک نکردند وگرنه شهید را با مرده مقایسه نمی کردند.

بابایی تصریح کرد: دلسوزان نظام و دانشجویان حزب اللهی در مقابل این حرکت کج اندیشانه ایستادند و این نورهای الهی را در دانشگاه های خود بردند و امروز می بنیم که دانشگاه های ما از این شهدا الهام گرفته و در جهت پیشرفت معنوی خود بهره گرفته اند و همین نکته است که دشمنان و کج اندیشان را ناراحت کرده است، همانطور که از راهیان نور ضربه خورده اند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان آمدن این شهید به دانشگاه گلستان را ثمره پیگیری های مجموعه مدیران دانشگاه و بسیج دانشجویی خواند و خاطرنشان کرد: قرار نبود در مقطع فعلی شهید گمنامی به استان گلستان اختصاص یابد اما مسئولان دانشگاه و بسیج با پیگیری مستمر و رفتن به خوزستان و دیدار با مسئولان ذیربط بالاخره موفق شدند شرایط حضور این شهید گرامی را در دانشگاه گلستان هموار کنند.

بابایی در پایان وجود این شهید در دانشگاه را عنایتی از طرف خدواند دانست و اظهارامیدواری کرد: دانشجویان و مجموعه اساتید و کارکنان این مجموعه از این نگین ارزشمند حفاظت نموده و از وجود مبارک آن برای تجهیز معنوی خود و حرکت در مسیر انقلاب بهره برداری نمایند./گلستان ما