پنجمین دانشكده دانشگاه آزاد اسلامی علي آبادكتول راه اندازی شد+تصویر

زرین نامه: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول گفت: با موافقت کمیته اجرایی ارتقاء درجه واحدهای دانشگاهی و دفتر تشکیلات و بهبود روش ها دانشگاه آزاد اسلامي، پنجمین دانشكده واحد علي آباد كتول تصويب و راه اندازی شد.

دکتر علیرضا لادن مقدم در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان داشت: بنا بر رسالت دانشگاه مبنی بر گسترش مرزهای دانش، ارتقاء فرهنگ عمومی، تربیت نیروی انساني متخصص و متعهد، دسترسی آسان به آموزش عالی، پاسخ به نیازهای علمی و پژوهشی جامعه و پیگیری های فراوان پس از ارزیابی كادر هيات علمي، فضا و امكانات آموزشی با ايجاد دانشکده علوم پایه در اين واحد دانشگاهي موافقت شد.

وی توسعه علمي، رمز بقا و راهبرد اصلي حفظ سرمايه هاي مادي و معنوي در جهان امروز دانسته و اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامي به عنوان روزنه اي اميد بخش براي توزيع عادلانه انتقال و توليد علم در كشور می باشد.

لادن مقدم افزود: با توجه به پراكندگي دانشگاه هاي دولتي در استان گلستان و عدم تناسب ظرفيت جذب دانشجو با جمعيت جوان و مشتاق به حضور در مراكز دانشگاهي، واحد علي آباد كتول با تدوين سند توسعه نظام آموزشي با افق ديد واحد جامع، اقدام به برنامه ريزي و هدف گذاري نمود.

رییس دانشگاه واحد علی آباد کتول ادامه داد: خوشبختانه با اتخاذ تدابير سنجيده و بازنگري مستمر در اولويت هاي آموزشي و عملياتي توانستیم در ابتداي بيست و پنجمین سال تاسيس با امتیازی برابر با 91/2239 به عنوان يكي از بزرگترين دانشگاه هاي استان گلستان، زمينه اشتغال حدود 7800 دانشجو را در 91 رشته تحصيلي فراهم نمايیم.

لادن مقدم تصریح کرد: ارتقای توان پژوهشی و توسعه ارتباط با جامعه و صنعت، ارتقای کیفیت آموزشی و توسعه تحصیلات تکمیلی، ارتقاء شاخص های فرهنگی، افزایش بهره وری سازمانی، توسعه کیفی خدمات رفاهی به ذینفعان و استاندارد سازی فضاها و زیبا سازی محوطه واحد از جمله اهداف كلان واحد علي آباد كتول می باشد.

وی گفت: ما با جدیت در حال تلاش هستیم تا بتوانیم شرایط لازم را جهت ارتقاء دانشگاه آزاد اسلامی واحد علي آباد كتول به دانشگاه جامع کسب کنیم كه اخذ مجوز راه اندازي دانشکده علوم پایه در راستاي نيل به اين هدف والا صورت گرفته است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه