حرکت کاروان گلستانی ها برای لبیک به مشایی !!!

زرین نامه: کاروان استان گلستان برای شرکت در جشن یکصد هزار نفری جریان انحرافی در ورزشگاه آزادی تهران امشب حرکت می کند.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما: حاشیه های برگزاری جشن یکصد هزار نفری خادمان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی ساعت به ساعت بیشتر می شود و قرار است امشب کاروان استان گلستان به سمت تهران حرکت کند.

کاروان استان گلستان که شامل سه نهاد عمده متولی در ستاد تسهیلات نوروزی شامل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان به تعداد 8 اتوبوس، جمعیت هلال احمر به تعداد 1000 نفر و حمل و نقل و پایانه ها می باشد.

همچنین به اتوبوس ها و مسئولین کاروان گفته شده به هیچ وجه پارچه یا نمادی بر روی اتوبوس ها نصب نشود و از حرکت منظم و پشت سر هم که بصورت کاروانی باشد ، خودداری گردد .

بیشترین تمرکز در این جشن بر روی جمعیت هلال احمر صورت گرفته ؛ بطوری که به آنها گفته اند حتما کاور مخصوص هلال احمر را به همراه داشته باشند منتها زمانی که داخل ورزشگاه شدند بپوشند و در مسیر حرکت از پوشیدن کاور هلال احمر خودداری کنند .

البته گفته می شود تعداد زیادی از پیش آهنگان و داوطلبان هلال احمر دیروز برای بیعت با این جریان خود را به تهران رسانده اند و مشغول مهیا کردن مقدمات این جشن هستند .

سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان قبلا اسامی افراد شرکت کننده در این جشن را به تهران ارسال کرده و گفته شده که حتما افراد کارت ملی خود را به همراه داشته باشند .

قرار است اتوبوس های حامل افراد شرکت کننده از استان گلستان ساعت 12 امشب به سمت تهران حرکت کند .

این جشن فردا از ساعت 14 شروع شده و تا ساعت 18 ادامه دارد و بعد از پایان این مراسم ، کاروان گلستان به استان باز می گردد .

لحن نامه های اداری مکاتبه شده در این خصوص ، حاکی از اجباری بودن شرکت افراد در این جشن دارد و شنیده هایی هم حاکیست که بسیاری از افراد تمایل ندارند که در این جشن شرکت کنند چون این جشن کاملا تبلیغاتی است و با مسئولیت جریان انحرافی صورت می گیرد .

از طرفی بسیاری از دلسوزان نظام نسبت به برگزاری این جشن هشدار داده اند و چون تا چند ماه بعد با انجام انتخابات ریاست جمهوری انتقال قدرت اجرایی به طیف جدیدی واگذار می شود بسیاری از این مدیران واهمه دارند با شرکت در این جشن برای خود پرونده سازی کنند .

متن یکی از دعوت نامه هایی که داده شده به این صورت است که:

جناب آقای .... ، با عنایت به دستور موکد ریاست سازمان متبوع جناب آقای دکتر ملک زاده و اهمیت حضور همکاران در مراسم 29 فروردین سال جاری برای تجیلیل از خادمان نوروزی در تهران از شما دعوت می شود حداقل به همراه یک نفر از اعضای خانواده در این مراسم شرکت نمایید.

البته گفته شد که تا سقف 5 نفر هم می توانند همراه داشته باشند.

از سوی دیگر برای این سفر حکم ماموریت یک روزه صادر شده ولی حق ماموریت سه روز پرداخت می گردد و این پاداش علاوه بر آن چیزی است که در ورزشگاه به این افراد داده خواهد شد.

کارشناسان این ادارات مربوط از عدم توجیه این جشن با این هزینه هنگفت سخن گفته اند و این که صرف هزینه های بسیار شامل اتوبوس، خوراک، سه روز ماموریت و . . . واقعا بی انصافی و اجحاف در حق مردمی است که این روزها فشار شدید اقتصادی را تحمل می کنند.

برخی دیگر از مدیران این نهادها گفته اند اگر اجباری در رفتن به این جشن نبود مطمئنا سه هزار نفر هم به ورزشگاه نمی رفتند اما با وعده هایی که داده شده که یکی از آنها حق الزحمه سه روز ماموریت و هدیه ورزشگاه می باشد خیلی ها را مجاب ساختند که در این جشن شرکت کنند.

یکی دیگر از کارشناسان گفت: جریان انحرافی با نفوذی که در هلال احمر دارد ، روی این جمعیت حساب ویژه ای باز کرده است و با وعده هایی چون استخدام و ایجاد فضای اختلاط درون این جمعیت تعداد زیادی از جوانان را گرد هم آورده است و از آنها در راستای اهداف خود استفاده می کند.

گفته می شود هر چه به زمان اعزام نزدیک تر می شویم موجی از هراس و نگرانی وجود مدیران این نهادها را در بر گرفته و برخی از آنها خدا خدا می کنند این جشن بهم بخورد تا آینده شغلی آنها در مخاطره نیفتد و در صف تقابل با نیروهای دلسوز نظام قرار نگیرند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه