آیت الله شاهرودی:متولیان و سیاه لشگران در جشن ورزشگاه آزادی، باید پاسخگوی خدا و مردم باشند

زرین نامه: نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان گفت: کار ستاد تسهیلات نوروز در تعطیلات خدمت به مردم بود نه خدمت به بهار که نیازمند تجلیل باشد.

آیت الله عبدالهادی حسینی شاهرودی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه بیان داشت: وظیفه مسئولین خدمت به مردم است و تجلیل از آن یک مسئله زاید می باشد.

شاهرودی اظهار داشت: در برگزاری این جشن های پرهزینه و خلاف موازین اسلام هم برنامه ریز و هم سیاه لشگرانی شرکت کننده در جشن مقصرند و باید جوابگوی خدا و مردم باشند.

شاهرودی ادامه داد: مسئله تجلیل از دست اندرکاران تسهیلات نوروزی حتی با نیت خیر نیز از دو بعد دارای ایراد می باشد.

نماینده مجلس خبرگان در توضیح بعد اول با بیان اینکه جهت گیری های ما باید اسلامی باشد، تصریح کرد: امسال دو عنوان استقبال از بهار و بدرغه بهار مطرح شد که برنامه های مربوط به آن در اسلام نیست.

وی در خصوص بعد دوم بیان داشت: چنین تجلیل های پرهزینه برای مسئولینی که به وظیفه خود یعنی خدمت به مردم عمل کرده اند زاید بوده و با این پول می توان به هم وطنان زلزله زده در بوشهر و سراوان خدمت مفیدتری رساند.

وی در پایان گفت: در شرایطی که عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری برای این سال انتخاب شده و شورای نگهبان مکررا تاکید می کند بودجه دولت صرف هزینه های تبلیغاتی انتخابات نشود به خصوص افرادی که احتمال ردصلاحیتشان زیاد است، عملی مخالف با قوانین اسلامی می باشد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه