حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید در تمام سال جریان یابد/مدیران برای تحقق شعار سال همت کنند

زرین نامه: فرماندار علی آباد کتول گفت: برنامه ریزی مدیران باید به گونه ای باشد که حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در تمام طول سال جریان یابد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ علی اکبر کی پور در اولین جلسه شورای اداری سال 92 شهرستان علی آباد کتول بیان داشت: مقام معظم رهبری با حساسیت و دقت بسیار زیادی نام حماسه را برای سال 92 برگزید.

وی حماسه را کاری خارق العاده دانسته و اظهار داشت: کشور ما برای پیروزی بر دشمن به یک کار خارق العاده نیاز دارد که به واسطه همدلی مردم و مسئولین اتفاق می افتد.

کی پور تصریح کرد: انتخابات یک تهدید و یک فرصت برای کشور محسوب می شود که حضور مردم فرصت و توطئه های دشمن یک تهدید برای انقلاب اسلامی است که باید ما با برنامه ریزی های درست این مسئله را به یک فرصت خوب تبدیل کنیم.

وی با اشاره به حماسه های امام حسین، رسالت حضرت زینب و انقلاب اسلامی تصریح کرد: اسلام و انقلاب اسلامی هر جا دشمن چشم طمع به نظام دوخت با خلق حماسه او را از بین می برد و در انتخابات آتی نیز باید برای پیروزی نظام اسلامی با لبیک به مقام معظم رهبری و حضور جدی و پرشکوه در انتخابات دست توطئه دشمن را خنثی کنیم.

مدیران دستگاه های اجرایی بدون صف بندی سیاسی در جهت تحقق شعار سال همت کنند

فرماندار علی آباد کتول گفت: مدیران دستگاه ها باید برای تحقق پیام مقام معظم رهبری، خارج از هرگونه صف بندی سیاسی به دنبال حضور پرشور در انتخابات و برنامه ریزی صحیح در توسعه اقتصادی باشند.

کی پور افزود: توسعه اقتصادی و تقویت بنیه اقتصادی، موجب دلگرمی بیشتر مردم به مسئولین و حضور باشکوه تر در انتخابات می شود.

وی ادامه داد: برای اولین بار بودجه کشور تنها با 35 درصد از فروش نفت بسته شده و این اهمیت برنامه ریزی های دقیق در توسعه اقتصاد غیرنفتی را بیشتر می کند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه