بهمنی‌نژاد: باید فردی «پایبند به ارزش‌ها» و معتقد به «ولایت فقیه» انتخاب شود

زرین نامه: معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: رئیس جمهور آینده باید فردی «پایبند به ارزش‌ها» و معتقد به «ولایت فقیه» باشد.



به گزارش زرین نامه و به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، حمیدرضا بهمنی‌نژاد اظهار داشت: سنت نیکو و پسندیده انتخاب شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب که همه ساله صورت می‌گیرد، برخاسته از نگاهی آرمان‌گرایانه و بیانگر ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیری است.

وی افزود: پیرامون واژه حماسه معانی گسترده‌ای ارائه شده است که از جمله می‎توان به معنای شجاعت، دلیری، غیرت و حمیت به خرج دادن و نظایر آن اشاره کرد.

وی تصریح کرد: استاد شهید مطهری در بیان معنای حماسه در زبان فارسی می‌گوید که کلمه حماسه به معنای شدت و صلابت است و گاه به معنای شجاعت و حمیت استعمال می‌شود، بنابراین حماسه را می‎توان به حرکتی اطلاق کرد که دارای عناصر همچون نترسیدن، شجاعت و دلیری به خرج دادن، فداکاری و از خود گذشتن اشاره کرد و در عین حال بیانگر اقدامی است از سر آگاهی و بصیرت و با نگاه حق‌طلبانه که هدفی مقدس را نظیر حماسه‌های مختلفی همچون حماسه دفاع مقدس، حماسه 15 خرداد 42، حماسه 22 بهمن 57 و یا حماسه 9 دی سال 88 دنبال می‌کند.

وی در خصوص مهم‌ترین دلیل نامگذاری سال جدید با عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» بیان کرد: سنت نیکو و پسندیده انتخاب شعار سال که همه ساله توسط رهبر معظم انقلاب صورت می‌گیرد، برخاسته از نگاهی آرمان‌گرایانه و بیانگر ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیری است که توجه هرچه بیشتر مردم و مسئولان را می‌طلبد.

در همین راستا نامگذاری سال 1392 با عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» از یک سو بیانگر عزم و اراده استوار رهبر معظم انقلاب در مقابله با ترفندهای دشمن در عرصه سیاسی و اقتصادی است و از سوی دیگر نشان‎دهنده اشراف معظم‎له بر شرایط و نیازمندی‎های اسامی کشور است.

معاون هماهنگ‎کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: همانگونه که امام خامنه‎ای (مدظله‌العالی) در پیام نوروزی اشاره فرمودند، لازم است که همه آحاد ملت در سال 1392 در عرصه فعالیت سیاسی که بارزترین میدان آن، انتخابات 24 خردادماه خواهد بود و نیز در عرصه اقتصادی و در راستای مقابله با تحریم و فشار اقتصادی حضور جهادی توام با شور و شوق انقلابی و نگاه امیدوارانه به آینده وارد میدان شوند، با حماسه‌آفرینی نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده و آینده‌ای درخشان را برای انقلاب و کشور رقم بزنند.

بهمنی‌نژاد همچنین با اشاره به مهم‌ترین الزامات خلق «حماسه سیاسی و اقتصادی» در سال جاری افزود: مهم‌ترین الزامات خلق «حماسه سیاسی» در سال جاری و بارزترین آن، برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات شوراها و در مسائل اقتصادی فشار و تحریم اقتصادی دشمن است.

وی با اشاره به این الزامات عنوان کرد: حضور آگاهانه و گسترده مردمی در انتخابات که بدیهی‌ترین پیامد آن تثبیت اقتدار و پایه‌های مردمی نظام و ارتقای قدرت چانه‌زنی مسئولان در عرصه دیپلماسی خواهد بود، از مهم‌ترین این الزامات است.

معاون هماهنگ‎کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان، حفظ هوشیاری و بصیرت سیاسی اجتماعی نخبگان، عناصر تأثیرگذار جامعه و آحاد مردم به منظور شناخت صحیح و به موقع ترفندهای احتمالی دشمن مهم دانست و گفت: انتخاب دقیق و هوشمندانه مردم مبتنی بر شرایط و نیازمندی‌های اساسی کشور که ثمره آن روی کار آمدن فردی مدیر، مدبر، شجاع و انقلابی، پایبندی به اصول و ارزش‌های متعالی انقلاب و معتقد به ولایت فقیه به عنوان رئیس جمهور باشد، از دیگر الزامات حماسه سیاسی است.

بهمنی‌نژاد ادامه داد: باید فضای امیدوارانه به آینده کشور و پرهیز از سیاه‌نمایی و بزرگ کردن مشکلات و کاستی‌ها از طریق معرفی پیشرفت‌ها و دستاوردهای بی‌نظیر کشور در سا‌ل‌های پس از انقلاب، برخلاف تلاش شبکه‌های رسانه‌ای و تبلیغی نظام سلطه در نادیده گرفتن پیشرفت‌های بزرگ ملت ایران و ترویج روحیه یأس و ناامیدی به آینده ایجاد شود.

وی اضافه کرد: در عرصه اقتصادی تلاش همگان در «اصلاح الگوی مصرف و سبک زندگی»، رفع مشکلات و موانع تولید ملی و کمک به کارآفرینی و اشتغال جوانان، مدیریت صحیح مصرف انرژی، ارتقای کارآیی سیستم‌های کنترلی و نظارتی در برخورد با عوامل سودجو و همچنین ایستادگی و مقاومت ملی در برابر فشار تحریم‌های دشمن از جمله مهم‌ترین عوامل و راهکارهای خلق «حماسه اقتصادی» به شمار می‌آید.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال جاری آحاد ملت با حضور آگاهانه و با بصیرت «حماسه سیاسی و اقتصادی» را تحقق و جامعه عمل بپوشانند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه