سخنرانی کوتاه احمدی نژاد در آزادی برای جمع سی هزار نفره

زرین نامه: شعارهای متفاوت / صحبت 10 دقیقه ای احمدی نژاد /در دقایق پایانی مراسم تنها چند هزار نفر باقی مانده بودند و مردم خسته از مراسم طولانی استادیوم را ترک کردند.

به گزارش زرین نامه؛ مراسم تجلیل از دست اندرکاران سفرهای نورزی با تلاوت آیاتی از قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران ساعت 15 :16 شروع شد.

رئیس جمهور نیز دقایقی قبل با همراه دو فروند بالگرد وارد استادیوم آزادی شد.

بعد از تلاوت قرآن کریم حاج کریم خانی به مداحی پرداخت.

اجرای این برنامه بر عهده سید جواد هاشمی است.

حاضران در همایش آزادی با وجد اینکه ساعت 16 شده ولی هنوز ناهار دریافت نکرده اند و به هنگام سخنرانی مجری های همایش با اعتراض شعار " توپ، تانک، فشفشه، ناهار ما چی میشه "را سر می دهند.

16:06 گفته می شود به خوانندگان سرود حاضر در استادیم آزادی که جمعا ۵ هزار نفر هستند سیم کارت رایتل هدیه خواهد شد.

16:10 با وجود آغاز مراسم هنوز مشایی به حاضرین در استادیوم ملحق نشده است

16:30 نماینده سازمان جهانی گردشکری در حال سخنرانی است

16:31 سید جواد هاشمی و خانم آزادی اجرای مراسم را بر عهده دارند

16:35 هنوز فرمانده نیروی انتظامی به جمع حاضرین در استادیوم نپیوسته است

16:40 نیکزاد جایگاه مدیران را ترک کرده و به میان جمعیت رفته است/ تصویر نیکزاد چند بار از نمایشگرهای استادیوم پخش شد

16:50 مرشد علی میرزا که بخشی از اجرای مراسم را برعهده داشت از مردم خواست به نشانه دوست داشتن حضرت ولی عصر(عج) و ایران ، دو دست خود را بالا آورده و دست بزنند. این دست زدن به مدت طولانی ادامه یافت و احمدی نژاد هم مردم را همراهی کرد

17:00 به علت طولانی شدن مراسم تعدادی از حاضران در حال ترک ورزشگاه هستند و لحظه به لحظه بر تعداد صندلی های خالی افزوده می شود این در حالی است که احمدی نژاد هنوز سخنرانی نکرده است.

17:25 بیشتر جمعیت داخل استادیوم آزادی صندلی های خود را ترک کرده اند و هم اکنون احمدی نژاد تنها برای حدود 30 هزار نفر سخنرانی می کند. وی با اشاره به شرایط بد اققصادی و نقشه های دشمن گفت که با هوشمندی ملت، یک سال پر از نشاط و امید آغاز شد.

17:35 رییس جمهور تنها حدود ۱۰ دقیقه صحبت کرد که این یکی از کوتاهترین سخنرانی های وی در جمع انبوه مردم محسوب می شود. وی به تقدیر از دست اندرکاران سفرهای نوروزی بسنده کرد.

17:40 گروه های مختلفی از دانش آموزان که از شهرستان های دور آمده بودند بر اساس وعده مسئولان هلال احمر مقرر شده بود بعد از مراسم امروز به مدت یک هفته در تهران در دوره های پیش آهنگی شرکت کنند ولی در انتهای مراسم به آنها اطلاع داده شد که این دوره برگزار نمی شود. این دانش آموزان از خلف وعده صورت گرفته گلایه مند بودند . / دانا

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه