خیرین در گلستان 5 میلیارد تومان به مدارس کمک کردند

زرین نامه: خیرین مدرسه‎ساز در گلستان 5 میلیارد تومان به مدارس کمک کردند.



به گزارش زرین نامه، علیرضا جمشیدی ظهر امروز در پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‎ساز استان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اظهار داشت: مدرسه‎سازی یکی از مصادیق «حماسه اقتصادی» است که سیاست نظام دینی را تقویت می‎کند.

وی با بیان اینکه خیرین مدرسه‎ساز در گلستان نزدیک به 5 میلیارد تومان به مدارس کمک کردند، یادآور شد: 12 پروژه در دست اقدام و نیمه‎کاره در استان وجود دارد که امیدواریم خیرین مدرسه‎ساز در این زمینه نیز همت کنند.

مدرسه‎سازی جهادی مقدس است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اینکه نیاز به مدرسه‎سازی یکی از نیازها و اولویت‎های نظام دینی است، متذکر شد: در نظام دینی توجه به تعلیم و تربیت اولویتی مهم است.

جمشیدی؛ مدرسه‎سازی را جهادی مقدس دانست و تصریح کرد: همگان معترف هستند مهمترین اولویت در نظام دینی، تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش و تربیت انسان است.

این مسئول افزود: پرداختن به مدرسه‎سازی سنت حسنه‎ای است که کمک به نظام تعلیم و تربیت دینی، اسلامی و انسانی می‎کند همچنانکه به فرموده امام علی (ع) هر کسی که سنت حسنه‎ای را پایه‎گذاری کند تا روز قیامت پاداش این سنت حسنه برایش نوشته می‎شود.

وی با بیان اینکه انسان برای اموال خود دو شریک دارد، اذعان داشت: یکی حادثه و دیگری وارث که دو شریک انسان است که اموال انسان در معرض حادثه قرار دارد و از بین رفتنی است اما انفاق، صدقه از باقیات و صالحات خواهد بود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه