حضور پرشور در انتخابات تجلی خلق حماسه سیاسی ملت ایران است

زرین نامه: سردار محمد حسن بابایی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در همایش میثاق صالحین در جمع بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گالیکش گفت:حضور پرشور در انتخابات تجلی خلق حماسه سیاسی ملت ایران است.

به گزارش زرین نامه، سردار محمد حسن بابایی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اعلام این مطلب در همایش میثاق صالحین در جمع بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گالیکش که در حسینیه مسجد صاحب الزمان (عج ) گالیکش برگزار شد، گفت: تحریم اقتصادی دشمن یکی دیگر از ترفندهای دشمن بود که با نیت ایجاد اعتراضات مردم و تغییر موضع گیریهای مسئولین در به شکست کشاندن سیاستهای دولت برای دست یابی به انرژی هسته ای انجام شد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: بحمدالله با هوشیاری مردم و رهنمودهای آگاهانه مقام عظمای ولایت و اقدامات خوب مسئولین در مقابله با دسیسه های دشمن بخصوص حضور پرشور مردم در راهپیمائی حماسه 22 بهمن خط بطلانی بر تمام ترفندهای دشمن کشیده شد.

سردار بابایی در خصوص برگزاری حماسی انتخابات اخیر گفت: دشمن سه هدف در انتخابات را می خواهد پیاده کند:

1- یکی حضور کمرنگ مردم.

2- ایجاد ناامنی در برگزاری انتخابات.

3- انتخاب فردی مخالف دیدگاه مقام معظم رهبری و موافق با سیاستهای دشمنان.

بابایی در خصوص خنثی کردن توطئه های دشمنان برای انتخابات پیش رو گفت: انشاالله با حضور پرشور و حماسی در انتخابات، در کمال امنیت در کنار قومیتهای مختلف ایرانی با انتخاب فردی لایق که نقاط قوت ریاست جمهورهای قبلی را داشته باشد، و نقاط ضعف آنان را بپوشاند این توطئه دشمن نیز با شکست مواجه خواهد شد.

بابایی تصریح کرد: اولین حماسه سیاسی که مد نظر مقام معظم رهبری است برگزاری حماسی و پرشور انتخابات است.

سردار بابایی تأکید کرد: در انتخابات پیش رو سپاه به هیچ وجه کاندیدی را مطرح نمی کند، ماموریت سپاه دفاع از یک کاندیدا نیست هیچ گاه نبوده و از این به بعد هم نخواهد بود.

فرمانده سپاه نینوا در خصوص حماسه اقتصادی گفت: در حماسه اقتصادی باید به یک کشور قدرتمند اقتصادی تبدیل بشویم.

یکی از موضوعاتی که دشمن هدف گرفته امنیت غذائی است

سردار بابایی خاطر نشان ساخت: شعاری که سال قبل پایه گذاری شد هر خانه یک کارخانه و هر ایرانی یک تولید کننده بود.

بابایی ادامه داد: سال قبل موضوعات اقتصادی را در استان پایه گزاری کردیم که به عنوان نمونه پرورش مرغهای بومی توسط بسیجیان بود،50 هزار جوجه نیمچه از استانهای مازندران، اصفهان و آذربایجان در بین متقاضیان توزیع شد، در حال حاضر 300 هزار قطعه سفارش گرفتیم و به دنبال آورددن یک میلیون خوجه نیمچه به استان هستیم.

سردار بابایی در خصوص طرح های دیگر اقتصادی در استان گفت:

در حوزه پرورش ماهی 500 استخر در استان شناسایی شده، سال قبل 1500 کیلو گرم بچه ماهی در استان تولید و توزیع کردیم.

تولید کود ورمی کمپوست از 3 واحد، قبل از سال 91 به 200 واحد در سال 91 توسعه داشتیم، و به دنبال جبران کمبود 40 هزار تنی کود شیمیایی در کشور با ورمی کمپوست هستیم.

برای تولید 70 دستگاه ماشین جوجه کشی قرارداد بستیم تا بین بسیجیان متقاضی توزیع شود.

سردار بابایی در پایان گفت: تلاش همه ما باید حرکت به سمت شعار هر خانه یک کارخانه و هر ایرانی یک تولید کننده باشد./نیلکوه

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه