اجرای طرح ترمیم آسفالت‌های آسیب‌دیده شهر گرگان/ رونمایی از تندیس مادر در میدان مادر

زرین نامه: شهردار گرگان گفت: شهرداری گرگان آسفالت‌های آسیب‌دیده معابر اصلی شهر را ترمیم می‌کند.



به گزارش زرین نامه، ابراهیم کریمی ظهر امروز در جمع مدیران ادارات شهرستان گرگان اظهار داشت: به منظور بهسازی معابر و برای رفع موج‎ها و چین‎خوردگی‎های آسفالت‎های سطح خیابان طرح ترمیم آسفالت‎های آسیب‎دیده در خیابان‎های اصلی و آسفالت‎های موزاییکی در سطح دو منطقه شهرداری انجام می‎شود.

وی تصریح کرد: تاکنون آسفالت‌های محورهای «ناهارخوران» پایین‌تر از کوی قلعه حسن، گلشهر، سازمان آب، میدان دانش، جرجان، بلوار صیاد شیرازی، میدان شهید مفتح ترمیم شده و در ادامه هر شب از ساعت 21 لغایت 24 معابر دیگر شهر نیز که آسیب‌دیده است، ترمیم می‌شود.

شهردار مرکز استان گلستان افزود: این اقدام با خودروی مخصوص آسفالت‌تراش و برای رفاه حال شهروندان در ساعات پایانی شب که رفت و آمد خودروها کمتر است، انجام می‌شود.

رونمایی از تندیس مادر در میدان مادر

شهرداری گرگان اذعان داشت: در روز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) از تندیس مادر که در میدان تازه تاسیسی که به همین نام نامگذاری شده رونمایی می‌کند.

کریمی گفت: به منظور ارج نهادن به مقام والای مادر تندیسی از مادر آماده شده که در روز تولد حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور مادران و بانوان در میدانی که به همین نام مقدس مادر نامگذاری شده نصب و رونمایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای احداث این تندیس که کار هنرمندان این شهر نیز می‌باشد 200 میلیون ریال هزینه شده است.

شهرداری گرگان ابراز داشت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان و همچنین تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری، شورای اسلامی شهر و سازمان‌های تابعه شهرداری و برگزاری مسابقات ورزشی و تفریحی از دیگر اقدامات این روز شهرداری برای تجلیل از مقام شامخ بانوان است.

میدان مادر در تقاطع خیابان دانشگاه و بلوار الغدیر و خیابان مادر قرار دارد./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه