همایش تکریم مادران و همسران شهید در علی آبادکتول+تصاویر

زرین نامه: همایش تکریم مادران و همسران شهید شهرستان علی آباد کتول همزمان با سالروز وفات حضرت خدیجه (س) در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ فاطمه عباسی مداح اهل بیت و مسئول هیات رزمندگان بخش خواهران شهرستان علی آباد کتول در جمع مادران و همسران شهید گفت: حضرت ام البنین فرزند خود را به گونه ای تربیت کرد که همیشه مطیع امر مولایش باشد و هیچ گاه از امام خود قدمی جلوتر برندارد.

IMG_5828.JPG - 66.74 کیلو بایت

وی اظهار داشت: مادران شهدا نیز مانند ام البنین (س) فرزندان خود را طوری تربیت کردند که در آن زمان به فرمان امام خمینی (ره) لبیک گفته و دین خود را به این انقلاب پرداختند.

عباسی تصریح کرد: مادران امروز نیز باید در با تاسی از سیره ائمه (ع) و حضرت ام البنین فرزندانی برومند و ولایت مدار برای سربلندی این انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه تربیت کنند تا این انقلاب پاک را بتوانیم با پرچمداری مقام معظم رهبری به دست یگانه منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج) برسانیم تا صلح و دوستی را در سایه اسلام به تمام خلق جهان هدیه دهد.

به گزارش زرین نامه: این همایش با همکاری امور زنان فرمانداری شهرستان علی آباد کتول، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بسیج خواهران و هیات رزمندگان اسلام این شهرستان برگزار شد.

IMG_5851.JPG - 67.72 کیلو بایت

IMG_5826.JPG - 58.17 کیلو بایت

IMG_5847.JPG - 55.55 کیلو بایت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه