نسخه درمان مشکلات، خدمت به مردم با روحیه بسیجی است

زرین نامه: مسئول امور شهرستان‎های تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گلستان گفت: باید از کسانی حمایت شود که خدمت به مردم را با تکیه بر روحیه بسیجی اولویت خود می‎دانند چرا که این مهم نسخه درمان تمام مشکلات است.



به گزارش زرین نامه به نقل از فارس، سیدحسن سیدی بعد از ظهر امروز در جمع اعضای ستاد اجرایی تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گرگان اظهار داشت: جریان تبلیغات باید بر اساس منویات مقام معظم رهبری باشد، تبعیت از فرامین ولایت شاغول حرکت ماست و اگر غیر از این باشد بیراهه است.

وی عمل به وظایف قانونی را یکی از الزامات شوراهای اسلامی برشمرد و افزود: شوراها باید ارتباط دائمی با مردم داشته باشند و گزینش و نظارت بر کار شهرداران و دهیاران نیز از وظایف اصلی آنان به شمار می‎رود.

نیت‎ها باید برای خدمت به مردم خالص باشد/ مبارزه با فساد و تجمل‎گرایی در شهرداری‎ها

مسئول امور شهرستان‎های تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گلستان با تاکید بر اینکه شوراها باید به مختصات شهر اسلامی توجه داشته باشند، تصریح کرد: در جامعه اسلامی ساخت و سازها و معماری باید متناسب با فرهنگ اسلامی انجام شود.

سیدی با بیان اینکه نیت‎ها باید برای خدمت به مردم خالص باشد، متذکر شد: شوراها باید تسریع در کار مردم، استفاده از روش‎های علمی، مبارزه با فساد و تجمل‎گرایی در شهرداری همچنین فرهنگسازی در مسائل نقاط محروم شهر را در اولویت خود قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه انگیزه جناحی نباید شوراها را از کار اصلی باز دارد، اظهار داشت: قانون باید همواره ملاک اصلی قرار بگیرد.

قانون‎فروشی در شهرداری از نبایدهای شوراهای اسلامی است

مسئول امور شهرستان‎های تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گلستان با بیان اینکه اختلاف شورا و شهرداری به صلاح نیست، یادآور شد: جنجال‎های سیاسی به جای کارهای قانونی از نبایدهایی است که شورا باید مدنظر داشته باشد.

سیدی؛ قانون‎فروشی در شهرداری را از دیگر نبایدهای شوراهای اسلامی برشمرد و افزود: شورا همچنین باید بداند تهیه درآمد به هر طریقی خوب نیست مثلا نباید احداث سالن بیلیارد برای اینکه درآمدزاست احداث شود.

وی در پایان بیان داشت: در شهرستان گرگان حدود 200 نفر ثبت‎نام کردند و از این تعداد در نهایت 13 نفر انتخاب خواهند شد که این اعضا باید عزم خود را برای پیشرفت و رفع مشکلات مردم جزم کنند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه