پیاده روی خانوادگی فرهنگیان علی آبادکتول برگزارشد

زرین نامه: به مناسبت هفته ی عقیدتی و بزرگداشت مقام معلم پیاده روی خانوداگی فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ در این پیاده روی بیش از 350 نفر از خانواده های فرهنگیان واعضاء کانون بسیج فرهنگیان این شهرستان شرکت داشتند که مسیری را از ابتدای جاده قریب آباد تا آستانه مبارکه امام زاده جعفر بن زین العابدین (ع) بصورت رفت و برگشت طی نمودند.

طی این برنامه پیاده روی شرکت کنندگان پس از رسیدن به آستانه مبارکه امام زاده جعفربن زین العابدین و فیض زیارت آستان مبارک آن امام زاده در نشستی بصیرتی گرد هم آمدند.

رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول و کمالان در مجلس شورای اسلامی در این نشست از بیداری و حضور فعال مردم شهرستان علی آباد کتول و فرهنگیان در صحنه های مختلف تقدیر وتشکر کرد و گفت: شما مردمی هستید ولایت مدار همیشه در صحنه و قدر دان خون شهدای عزیز و برای من باعث افتخار است که در بین شما واز جمع شما بوده وتوفیق خدمت گذاری به شما را یافته ام.

نوروزی با تاکید بر هوشیاری بیشتر مردم در مقابل توطئه های دشمنان، اظهار داشت: دشمنان این نظام از رشد و شکوفایی این کشور در حراس هستند و با شیوه های مختلف در پی دلسرد کردن مردم از این نظام مقدس می باشند.

نماینده مردم علی آباد کتول و بخش کمالان از مردم خواست با حضور پرشور در انتخابات آینده، حماسه ی سیاسی که خواسته و سفارش رهبر معظم انقلاب است را تحقق بخشند تا دشمنان قسم خورده ی نظام از آخرین نقطه ی امیدی که دارند مایوس و ناامید گردند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه