متخصصان اقتصادی را از گوشه و کنار کشور جمع می کنم

زرین نامه: محسن رضایی گفت: استان گلستان رویش سبز است ولی در پشت پرده محرومیت است ولی هر دو باید سبز باشد ؛ هم رویه و هم باطن، اینجا یک حلقه مفقوده وجود دارد.

به گزارش زرین نامه به نقل از مینو خبر، محسن رضایی در دومین سفر انتخاباتی خود به استان گلستان، عصر امروز به مینودشت رفت و در سالن ورزشی فجر این شهرستان به سخنرانی برای مردم پرداخت.

وی با بیان این که هدف مان این است که مردم ایران را سعادتمند کنیم گفت: دولت های غربی مشکلات زیادی را فراهم کرده اند نمی گذارند نفت مان را بفروشیم و مدام تحریم هستیم و شما ببینید با گرانی ها و بیکاری جوانان مان، چه وضعی برای ما درست کرده اند، ما با کمک شما این مشکلات را حل می کنیم.

رضایی با تخصصی دانستن موضوع اقتصاد افزود: اقتصاد یک بحث تخصصی است و ما در این کشور متخصصان خوبی داریم. کار من این است که این متخصصان را از گوشه کنار کشور جمع کنم و به متن جامعه بیاورم و این کار با حمایت شما شدنی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام یاد آور شد: از اول انقلاب به این فکر کردم که چگونه می توان برای مردم این کشور زندگی راحت درست کرد، 20 سال پیش به این نتیجه رسیدم که می توان با محوریت اقتصاد و اخلاق به این مهم رسید. در کشور امنیت هست و اقتدار داریم و من زندگی خوبی را برای مردم خواهم آورد.

وی افزود: در استان گلستان رویش سبز است ولی در پشت پرده محرومیت است ولی هر دو باید سبز باشد؛ هم رویه و هم باطن، اینجا یک حلقه مفقوده وجود دارد. پنبه اینجا سرآمد بود و با فروش آن ارز وارد کشور می شد ولی بی توجهی ها و ندانم کاری ها باعث شد این کشت استراتژیک نابود شود.

این کاندیدای انتخابات 92 گفت: تمام توجه من به زندگی مردم است و باید به زندگی مردم توجه شود و من معتقدم در جمهوری اسلامی یک فقیر و بیکار نباید باشد و این شدنی است. من 20 سال روی طرح های اقتصادی خودم کار کردم، من یک فرد عملیاتی هستم، جزء هیچ جناحی نیستم، آزادگی را به هیچ جناحی نمی دهم و ائتلاف نمی کنم. انشاالله روزی ایرانی سراسر آرامش و آباد درست کنیم.

حاشیه ها و برنامه های جانبی:

** برای قرعه کشی بین مردم شماره پخش شد ولی در پایان ، بدون انجام قرعه کشی جوایز بین عده ای خاص توزیع شد.

** نفرات حاضر از تمام استان بودند با خوش بینی می شود گفت: 300 نفر.

** بیشتر جمعیت حاضر در مراسم ترکمن و بلوچ بودند.

** رئیس اداره پست مینودشت، فرمانده انتظامی مینودشت، شهردار سابق مینودشت، رئیس بانک مهر و فردوسی مینودشت، رئیس مخابرات مینودشت، کسبه ، معلمان و ... حضور داشتند.

** از هر قومیتی یک تعداد با لباس محلی حضور داشتند ، حتی یکی با لباس بختیاری بود ، چند نفر با لباس ترکمنی ، با لباس بلوچی و قزلباش .

** اول قرآن خواندند بعد سرود ملی پخش شد؛ بعد از سرود همه دست زدند آقا محسن هم دست زد و وقتی مجری گفت صلوات بفرستید، صلوات فرستادند.

** اولین کسی که به دکتر رضایی خیر مقدم گفت؛ دکتر معصومه جهانی ، پزشک عمومی و بخشدار سابق مینودشت بود. شوهرش بلوچه و رئیس ایران خودرو مینودشت و دکتر جهانی در این همایش به عنوان " رئیس ستاد اقوام و تجمیع اقوام " معرفی شد که از سوی مجری تجلیل شد.

** دکتر جهانی ، محسن رضایی را مدیر، مدبر و کسی که در سطح کلان کشور حضور داشته معرفی کرد و گفت امید است مردم ما را کمک کند و ما بتوانیم شرایط خوبی را برای کاندیدایی ایشان و برای انتخاب ایشان فراهم کنیم.

** بعد از این مراسم، رقص خنجر ترکمنی اجرا شد.

** اکثر لیدر ها ترکمن بودند.

** بعد از این یکی از ترکمن ها به دکتر رضایی خوشامد گویی به زبان ترکمنی کرد با ترجمه فارسی . و در بخشی از سخنان خود ، دکتر را فرمانده همت باکری و دیگران معرفی کرد و گفت: شما سرداری بودید که جنگ را پیروز کردید ، انشاالله شما در انتخابات پیروز شوید و قلب رهبر را شاد کنید.

** بعد از آن حرکات نمایشی توسط باشگاه رزم آوران ایران رشته کشتی کج بود که از تهران آمده بودند ، مربی شان محمد رحیم زاده دایی بود که رئیس این سبک در ایران معرفی شد.

** بعد از آن خانم عصمت ممشلی از قوم قزلباش با زبان قزلباشی به دکتر خوشامد گفت.

** در پایان مقدمات ، محسن رضایی با شعار " ابولفضل علمدار دکتر رضایی رو نگه دار " برای سخنرانی آماده شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه