ما وارث فرهنگی بسیار غنی هستیم/تقدیر از آهنگ ساز سریال پایتخت 2

زرین نامه؛ فرماندار علی آباد کتول در تقدیر از آهنگ ساز سریال پایتخت گفت: ما وارث فرهنگی بسیار غنی هستیم که با اعتقادات ملی ما همراه است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، مسئولین شهرستان علی آباد کتول عصر روز گذشته طی مراسم ویژ ه ای با حضور رحمت اله نوروزی نماینده علی آباد کتول، از آریا عظیمی نژاد، آهنگ ساز سریال «پایتخت» قدر دانی کردند.

علی اکبر کی پور فرماندار علی آباد کتول در این مراسم اظهار داشت: ما وارث فرهنگی بسیار غني هستیم که با اعتقادات ملي ما همراه است و این فرهنگ غنی از مذهب و اعتقادات ملی، باعث شده است که در عصر امروز مردم ايران به عنوان مردمی نمونه در تمام عرصه ها معرفی شوند.

وی بیان گفت: ما در اینجا گرد هم آمدیم تا از شخصیتی تقدير کنيم که موسیقی غنی و فرهنگ غنی و بومي شهرستان علی آباد کتول را به کشور معرفي کرده است.

فرهنگ نقطه اتصال گذشته، حال، آینده و راه رسیدن به اهداف در هر جامعه است

کی پور، فرهنگ را وسيله اي برای اتصال گذشته و حال ما به آينده دانسته، تصریح کرد: فرهنگ غنی جامعه یک ابزار با ارزش در هر جامعه براي تحقق اهداف آن است.

وی با تاکید بر استفاده صحیح از فرهنگ، افزود: استفاده نادرست از شیوه های مفید فرهنگی به همراه  برنامه های مدون و هدفگذاری شده، با تبدیل به شیوه ای نادرست می تواند به فرهنگ جامعه آسیب برساند.

فرماندار علی آباد کتول با بيان اين مطلب که حضرت زهرا«س» نقطه اتصال بين نبوت و ولايت است، گفت: وقتي ما درباره يک شخصيت صحبت مي کنيم در واقع يک فرهنگ را انتقال مي دهيم که همین فرهنگ بر گرفته شده از اصول و مبانی دینی باعث سرافرازی ما در دنیا شده است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه