کارگران افسران عرصه جنگ نرم اقتصادی هستند

زرین نامه: مهندس قناعت گفت: امروز با توجه به تحریم ها و برنامه های دشمنان، کارگران افسران عرصه جنگ نرم اقتصادی هستند.

به گزارش زرین نامه؛ جواد قناعت استاندار گلستان روز گذشته با حضور در علی آباد و بازدید از روند ساخت سد کبود وال گفت : کارگران بزرگ ترین سرمایه های این مملکت هستند که زحمات زیادی را برای رشد و توسعه کشور در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات می کشند و باید قدر این نیروهای ارزشمند را بدانیم.

وی با بیان این که باید از این قشر زحمتکش جامعه در خور شأن و شخصیت آنان تجلیل و تقدیر کرد، افزود: کارگران امروز صبورانه در مقابل تحریم ها ایستادگی کرده اند و از نگاه آنان، تحریم ها برای ما یک فرصت است تا استعدادها و توانمندی های مردمان ایران زمین به ویژه قشر کارگر را به جهانیان نشان دهیم.

وی ادامه داد: این تهدیدها باعث شده تا کارگران با تلاش و کوشش مضاعف و برنامه ریزی های خود، کشور را به سمت رشد و تعالی و خودکفایی در بخش های مختلف سوق دهند.

نماینده عالی دولت در گلستان افزود: انتخاب کارگر نمونه و برتر باید از روی شاخص هایی باشد و تجلیل از آنان نیز باید باشکوه و باعظمت برگزار گردد.

قناعت در باره بازدید از روند ساخت سد کبودوال در علی آبادکتول گفت: ساخت این سد، پیشرفت خوبی داشته و ما منتظر آمدن میهمان ویژه (رییس جمهور) برای افتتاح این سد و چند پروژه مهم دیگر در استان هستیم.

به گفته قناعت، این سد از جمله پروژه های مهر ماندگار استان است که با حضور مهمان ویژه بهره برداری می شود.

وی اظهار کرد: آبیاری اراضی کشاورزی به مساحت 10 هزار هکتار، تامین آب، کنترل سیلاب، ایجاد تأسیسات تفریحی و گردشگری در حاشیه سد و اشتغالزایی از اهداف این طرح است.

وی یادآور شد: با آبگیری سد در سال جاری، پیش بینی می شود که بخشی از شبکه آبیاری و زهکشی طرح، بهره برداری شود.

این سد بزرگ با حجم تنظیم افزون بر 57 میلیون مترمکعب آب، برای 13 تا 15 هزار هکتار اراضی پایین دست، با هزینه 400 میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.

این سد که برای مصارف کشاورزی برنامه ریزی شده، 1378 متر طول تاج دارد و بیش از پنج میلیون مترمکعب برای آماده سازی آن از مصالح و خاکریزی استفاده شده است./

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه