سخنرانی عمومی عارف در جمعی 50 نفره در گرگان

زرین نامه: عارف که صبح امروز به عنوان دومین کاندیدای اصلاح طلب دوره یازدهم ریاست جمهوری به گلستان آمده ، در اولین برنامه عمومی خود با اسقبال سردی مواجه گردید.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ اولین برنامه رسمی و اعلام شده عارف در سفر تبلیغاتی به استان گلستان، که قرار بود با سخنرانی عمومی در جمع مردم گرگان راس ساعت 8 صبح در حسینیه جواد الائمه گرگان برگزار شود با استقبالی سرد روبرو گردید.

در این مراسم که در خوش بینانه ترین حالت آن ، تا زمان ورود عارف به محل مراسم حداکثر 50 نفر آمده بودند و این تعداد شامل جمعی از اعضاء ستاد عارف در گرگان، تعدادی از خبرنگاران و عکاسان و تعدادی هم از حامیان او و علاقمندان به جریان مدعی طلبی در گرگان هستند.

همچنین برنامه با تاخیر حدود 45 دقیقه ای آغاز شد.

نکته جالب توجه این که تا زمان شروع برنامه ، هیچ تبلیغات خاصی در محل اجرای مراسم ؛ اعم از نصب بنر ، پارچه نوشته ، عکس و پوستر و... برای خوشامد گویی و تبلیغات وجود نداشت.

اعضاء ستاد و دست اندر کاران اصلی برنامه ده دقیقه مانده به زمان اعلام شده برای شروع برنامه و از حدود ساعت 7:50 دقیقه به محل اجرای مراسم آمدند و تعداد حاضران تا ساعت 8 صبح جمعا به 10 نفر هم نمی رسید.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه