انتخابات مظهر استقلال ایران است

زرین نامه: دکتر ابراهیمی گفت: امروز برای اولین بار همه شیطان های دنیا با هم جمع شده اند تا امت اسلامی را از بنیادهای دینی و اسلام عزیز جدا کنند و اوج استقلال ایران اسلامی در انتخابات تجلی می یابد.

به گزارش زرین نامه، بیست و نهمین بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه کشوری، استانی و شهرستانی بمناسبت عروج ملکوتی معلم شهید استاد علامه مرتضی مطهری صبح روز گذشته با حضور دکتر ابراهیمی مدیرکل اداره اطلاعات استان، مسئولین استانی و شهرستانی و فرهنگیان شهرستان کردکوی در تالار شهید بهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

دکتر ابراهیمی مدیر کل اداره اطلاعات استان گلستان با اشاره به اینکه در شهرستان کردکوی پتانسیل های زیادی وجود دارد اظهار داشت: کردکوی با توجه به زمینه های اجتماعی و فرهنگی باید بر تارک استان گلستان بدرخشد و اصحاب فکر و اندیشه با تشکیل اتاقهای فکر، الحمدلله با توجه به پتانسیل هایی که وجود دارد باید بتوانند، توانمندی های اسلامی و واقعی خود را به مرحله بروز برسانند.

وی با یاد از علامه شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: تعلیم و تزکیه هر دو برای روح است و برای جسم نیست و پیامبر برای مکارم اخلاق بعثت یافت و این معلم شهید مظهر مکارم اخلاق و اخلاق حسنه بوده است.

مدیرکل اطلاعات استان ضمن یاد از امام راحل (ره) افزود: تجلیل از معلم تجلیل از مقام علم و مقام عالمان در حوزه های مختلف و خصوصا عالمان دین است.

دکتر ابراهیمی انتخابات را مظهر استقلال ایران خواند و خاطرنشان کرد: امروز برای اولین بار همه شیطان های دنیا با هم جمع شده اند تا امت اسلامی را از بنیادهای دینی و اسلام عزیز جدا کنند و اوج این مطلب در انتخابات تجلی می یابد.

وی افزود: ما با تمسک و چنگ زدن به عروه الوثقی، انقلاب و ولایت فقیه و با انتخاب معیارهای رهبری عزیز انقلاب می توانیم یک بار دیگر با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی، دشمنان انقلاب را ناامید و ناکام وانقلاب اسلامی را بیمه کنیم.

مدیر کل اطلاعات استان انتخابات پیش رو را جدی تر و مهم تر از انتخابات دوره های قبل دانست و افزود: ما یک انتخابات جدی تر و مهم تر از انتخابات دوره های قبل در پیش داریم.

وی در ادامه افزود: اگر می خواهیم خواب دشمن را آشفته کنیم باید در پای صندوق های أخذ رأی حضور جامع و همه جانبه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: طایفه ها و قومیت ها با هم اجماع کنند و از اختلافات دوری گزینند و فردی را که مناسب نظام و مملکت است انتخاب کنند.

وی در پایان اظهار داشت: به شعارها دقت کنید و به شخصی روی آورید که همراه و همگام با ولایت فقیه و رهبری و دلداده رهبر عظیم الشأن باشد./رادکانا

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه