برگزاری نخستین سمینار آموزشی توانمندسازی تشکل‎های اقتصادی در گلستان

زرین نامه: دبیر اتاق تعاون استان گلستان گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی و بهبود روند ارائه خدمات به مشتریان، نخستین سمینار آموزشی توانمندسازی تشکل‎های اقتصادی در گلستان برگزار شد.

به گزارش زرین نامه، یحیی احمدپور بعدازظهر امروز در نخستین سمینار آموزشی توانمندسازی تشکل‎های اقتصادی در گرگان اظهار داشت: موضوع آموزش یکی از نیازهای اساسی برای ارتقای جایگاه تعاونی‎ها و انجمن‎های صنفی محسوب می‎شود.

وی با بیان اینکه رشد فزاینده علم و تکنولوژی در عصر کنونی بر کسی پوشیده نیست، متذکر شد: برای اینکه مدیر یک بنگاه اقتصادی بتواند خود را با رشد علمی تطبیق دهد و از آخرین تکنولوژی و روش‎های علمی در کار خود استفاده کند، نیاز به دوره‎های آموزشی دارد.

هدایت، حمایت و نظارت مهمترین وظایف اتاق تعاون گلستان

دبیر اتاق تعاون گلستان؛ مهم‌ترین وظایف این اتاق را در هدایت، حمایت و نظارت بر تعاونی‎ها برشمرد و تصریح کرد: دوره‎های آموزشی از وظایف هدایتی و توانمند کردن مدیران تعاونی‎ها و تشکل‎ها نیز جزو وظایف حمایتی اتاق تعاون است.

اتاق بازرگانی فراگیرترین نهاد و نماد بخش خصوصی کشور است

رئیس اتاق بازرگانی استان گلستان نیز در این مراسم بیان داشت: تأسیس، توسعه، تقویت تشکل‎های اقتصادی، برقراری ارتباط با تشکل‎ها و رفع موانع آنها از دیرباز به عنوان بخشی از وظایف اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران مطرح بوده است.

حمید دامغانی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی به عنوان قانونی‎ترین، بین‎المللی‎ترین و فراگیرترین نهاد و نماد بخش خصوصی کشور است، اذعان کرد: تأسیس تشکل‎های موضوعی سابقه 50 تا 60 ساله در اتاق ایران دارند که نشانگر فراگیر بودن تشکل‎هاست.

نخستین سمینار آموزشی توانمندسازی تشکل‎های اقتصادی در گلستان با حضور دامغانی رئیس اتاق بازرگانی استان، خواجه‎مظفری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان و جمعی از مدیران اتحادیه تعاونی‎ها، مدیران شرکت‎های تعاونی و مدیران انجمن‎های صنفی برگزار شد.

این سمینار آموزشی با همکاری مشترک اتاق بازرگانی استان گلستان، اتاق تعاون گلستان و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در گرگان برگزار شد./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه