امید راه رسید به حماسه ی سیاسی را هموار می سازد

زرین نامه: یک تحلیل گر سیاسی گفت: حماسه سیاسی چندین شرط دارد که اولین آن امید به تغییر شرایط مطلوب جامعه است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن گنجی در جمع دانشجویان دانشگاه های علی آباد کتول در همایش بصیرت افزایی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص احیای روح امید بیان داشت: مردم ما با امید، بصیرت، شناخت شرایط امروز داخلی و خارجی، تبعیت از مقام معظم رهبری و استفاده از ظرفیت قانونی به عنوان شهروند می توانند حماسه سیاسی جانانه برای کشور خلق کنند.

وی اظهار داشت: دشمن در خارج از کشور برای ایجاد فتنه در انتخابات ایران کمین کرده و ملت ایران باید برای پاسداری از امانت شهدا و امام خمینی (ره) در عرصه انتخابات حضوری با شکوه داشته باشند.

گنجی با بیان اینکه دومین لازمه ی حماسه سیاسی شناخت شرایط داخلی و بین المللی است، اظهار داشت: مردم ما باید با حضور در انتخابات و استفاده از حق قانونی خود، اشخاص اصلح را برای اداره ی صحیح امور انتخاب کنند.

وی اخلاق را سومین لازمه ی خلق حماسه سیاسی و قلعه مستحکمی دانسته، تصریح کرد: اگر مردم و مسئولین بر محور اخلاق و مدیریت اسلامی حرکت کنند، قوا کار خود را به درستی و با مشکلات کمتری انجام می دهند.

این تحلیلگر سیاسی با تاکید بر حفظ اخلاق و تهذیب نفس به ویژه در بین مسئولین، افزود: رعایت اخلاق و تهذیب نفس، صمیمیت را جایگزین بدبینی ها و بی اعتمادی ها در جامعه می کند و ارتکاب به بسیاری از مواردی که اسلام نهی شده در درون نظام اتفاق نمی افتد.

گنجی در پایان با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری به نامزدهای انتخاباتی گفت: طوری برخورد نکنید که حرمت دیگران شکسته شود و در عین حال مواضع خود را روشن و شفاف بیان کنید.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه