برگزاری تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی علی آبادکتول/رییس جمهور من+تصاویر

زرین نامه: به همت حوزه مقاومت بسیج دانشجویی پیروان ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول، تریبون آزاد دانشجویی با موضوع "رئیس جمهور من ... " برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ در این مراسم که با استقبال جمع کثیری از دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان گلستان، در مقابل دانشکده علوم انسانی برگزار گردید، دانشجويان حاضر در اين مراسم در مدت زمان مشخص به بيان ديدگاه‌ها، نظرات و انتظارات خود از رييس جمهور آينده پرداختند.

در این برنامه دانشجویان با اشاره به حضور مردم در بسیاری از صحنه ها و پایبندی به اسلام و انقلاب، ایجاد شک و شبهه از سوی دشمنان را بی اساس عنوان کردند و خاطر نشان نمودند: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، دانشجویان باید با دقت بیشتر از کاندیدای اصلح و خدمتگزار که دارای کادری قوی و فکری پویاست حمایت کنند.

بنا بر این گزارش دانشجویان ویژگی های خدا ترس بودن، تابع امر ولایت فقیه، قانونمداری، اهمیت تامین کار و مسکن جوانان، توسعه اقتصاد پایدار و بهبود وضع اقتصادی مردم، کادر سازی دولت از نخبگان و پرهیز از باند بازی ها و حاشیه سازی را برای رییس جمهور دوره یازدهم کشور اعلام کردند.

IMG_6707.JPG - 64.87 کیلو بایت

IMG_6704.JPG - 69.11 کیلو بایت

IMG_6733.JPG - 71.69 کیلو بایت

به گزارش خبر نگار زرین نامه، برنامه تریبون آزاد روز جمعه در دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول با حضور دانشجویان بسیجی سراسر استان و فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی گلستان برگزار و با استقبال خوب دانشجویان مواجه شد.

برخی از دانشجویان این دانشگاه در گفتگو با خبرنگار ما افزایش تعداد برنامه های بصیرت افزایی، تریبون آزاد و کرسی های آزاد اندیشی را در راستای اجرای گفتمان رهبری در روز های اداری و زمان حضور کلیه دانشجویان را امری مفید و واجب دانسته و اجرایی آن را از مسئولین خدوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول خواستار شدند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه