تامین آب آشامیدنی بهداشتی نقطه آغاز ارتقاء سلامت است

زرین نامه: فرماندار علی آباد کتول گفت: تامین آب آشامیدنی بهداشتی در روستاهای علی آباد کتول، زمینه ارتقاء سطح سلامت در روستاهای این شهرستان را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ علی اکبرکی پور در اولین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی سال 92 علی آباد کتول از تمام دستگاه های شهرستان خواست تا دراین سال بر میزان تعاملی که بین دستگاه های مختلف وجود دارد افزوده و با جدیت بیشتری در راه سلامت شهرستان همکاری و مساعدت نمایند.

وی با تاکید بر اهمیت آب آشامیدنی سالم تصریح کرد: تحویل آب آشامیدنی روستاهای سیاه مرزکوه،گنو، ماهیان، قریب آباد، نرسو، چلی سفلی و چلی علیا در دهنه ی محمدآباد کتول و روستاهای شیرین آباد و خاک پیرزن در دهنه ی زرین گل جهت کنترل سلامت و بهداشت به اداره آبفار روستایی با نظارت شبکه بهداشت و درمان هرچه سریعتر در دست اقدام قرار گیرد.

وی افزود: ازتمام دستگاه های شهرستان انتظار می رود با همکاری، تعامل و استفاده از تمام توان در خصوص کنترل هرچه بیشتر بیماری ایدز فعالیت کنند.

انتقال کشتار دام از روستاهای مزرعه کتول و سنگدوین به کشتار گاه بهداشتی دام علی آباد کتول و نشانه گذاری لاشه دام در کشتارگاه این شهرستان، تعامل و همکاری دستگاه های شهرستان در زمینه کنترل بیماری ایدز و شهرستان از جمله مصوبات این جلسه بود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه