خبر ساز شدن نقل و انتقالات صدا و سيماي گلستان

زرین نامه: نقل و انتقالات جديد صدا و سيما به برخي اهالي استان گلستان خوش نيامده لذا واكنش هايي به اين امر داشته اند.

به گزارش زرین نامه؛ صدا و سيماي گلستان در نظر دارد جهت ترميم نيروهاي اداري اين سازمان از نيروهاي جديد استفاده كند و در همين راستا دارد قرار است عماد علیپیور اهل بابل با داشتن فوق دیپلم الکترونیک و لیسانس فیزیک به عنوان معاونت فنی صدا و سیمای مركزگلستان معرفي نمايد.

گفته مي شود وي از 16 اردیبهشت به گرگان منتقل شده و قرار بوده در روز پنجشنبه 19/2/1392 مراسم معارفه وی برگزارشود اما همزمانی سفر مسعود احمدی مدير كل قبلي صداوسیمای گلستان (مهمترين حامي عليپور) به اين مركز با این موضوع و احتمالا اعتراض برخی مسئولان استانی سبب شد این جلسه لغو شود و به روز ديگري احتمالا دوشنبه 23/2/1392 موكول شود.

پيشتر عليپور تا سال 1389 در این سمت که بزرگترین معاونت اين مركز و دارای 7 مدیریت و حدود 100 نیرو، مي باشد قرار داشت. وي به این باور که مدیران گلستانی ناتوان هستند به استخدام و مدیرسازی در جمع نیروهای مازندرانی زیر مجموعه خود مي پرداخت.

بر اساس شنيده ها قرار است علاوه بر علیپور، دو گزینه دیگر مازندرانی نیز با نام اکبری اهل بابل و طالبی در جایگاه مهم مدیریت تولید سیما و مدیریت پخش سیما معرفي شوند.

شنیده شده این انتصاب با واکنش شدید نمایندگان استان روبروشده ولی مدير كل صدا و سيما خود بر این انتصاب حتی با هزینه کردن های بسیار اصراردارد.

براساس شنیده ها تمامی عزل و نصب ها و جابجایی ها در صداوسیما گلستان توسط افراد بانفوذ مازندرانی مرکز همانند آقای "ب" انجام می شود.

گفتني است صدا و سیمای گلستان نزديك به دو ماه مي باشد كه معاون اداری و مالی (مهم ترین معاونت) ندارد شنيده ها حاكيست جهاني كه از قضا او نيز آملي مي باشد كه در حال حاضر معاون اداري مالي خراسان شمالي است بيشترين شانس را براي تصدي اين سمت داراست.

پيش بيني مي شود احتمالا مدير كل صدا و سيما در صورت اصرار به ادامه انتصاب هاي خود در جذب اعتبارات عمراني از محل بودجه استاني (بدليل عدم بكار گيري نيروهاي بومي ) با چالش هايي روبرو شود.

برخي جابجایی های اخیر صداوسیما گلستان و لیست مدیران غير بومي:

مدیر رفاه : بجاي لشگربلوکی گلستاني عباس پادیاب از بهشهر

مدیر پشتیبانی فنی: اکبرپور شکتایی از ساری

معاون فنی: قرار است بجای غلامرضا ساور گلستاني عمادعلیپور بابلي

مدیر ارتباطات زمینی و ماهواره ای : محمد اصغر زاده از بابل

مدیر فرستنده تلویزیونی: مومن صادقيان از سوادکوه

مدیر فرستنده درازنو: اكبر ابراهيم نتاج از بابل

مدیر فرستنده رادیویی بندر ترکمن: عليرضا خليلي تيرتاشي از بهشهر

معاون سیما: محسن شمس آرا از سبزوار

مدير واحد مانيتورينگ فني: محمد رضا اكبر پور از دامغان

منبع: پژواک

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه