قتل در جنگل رنگو گرگان بخاطر تك چرخ زدن

زرین نامه: هفته گذشته چند جوان شرور در جنگل رنگو جلوي يك موتور سوار را مي گيرند و از وي مي خواهند كه تك چرخ بزند اما با امتناع راكب موتور نزاع در مي گيرد و متاسفانه جوان موتوري با ضربات چاقو از پاي در مي آيد.

به گزارش زرین نامه؛ هفته گذشته جنگل رنگو كه يكي از نقاط گردشگري گرگان به شمار مي رود شاهد يكي از تلخ ترين حوادث دوران خويش بود.

منابع خبري اطلاع دادند كه چند جوان شرور كه از اهالي يكي از روستاي مجاور غربي گرگان بودند و در حاليكه به دليل شرب الكل مست بودند مانع راه يك موتور سوار مي شوند.

در وهله اول آنها از راكب موتور درخواست مي كنند كه جلوي تك چرخ بزند تا آنها لذت ببرند ، اما موتور سوار كه متوجه حالت آنها شده بود از اين كار سر باز زد و نهايتا بين آنها نزاع سختي در مي گيرد تا اينكه بر اثر جراحات وارده اين فرد در بيمارستان جان مي سپارد.

به دنبال اين قضيه اقوام اين متوفي در خيابان ايرانمهر درگيري سختي را با برخي از هم محلي هاي قاتلان انجام مي دهند و گفته مي شود بعد از آن به اين روستا مي روند و درگيري هايي ايجاد مي شود.

اين اولين و آخرين باري نيست كه الكل قرباني مي گيرد و اين مي طلبد كه مسئولين انتظامي و فرهنگي و خانواده ها در اين زمينه هوشياري لازم را به خرج دهند.