کمیسیون تنظیم بازار برای تامین نیازهای بازار تلاش کند

زرین نامه: معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان گفت: عرضه کالا به اندازه نیاز و تقاضای مصرف‌کننده، بازار را کنترل خواهد کرد و تمام تلاش این کمیسیون باید بر اساس تامین نیازهای بازار به اندازه کافی باشد.



به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، علی‌اکبر سوخت‌سرایی جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان گلستان در محل سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان اظهار داشت: متاسفانه برخی عوامل سودجو در شرایط حساس نظیر زمان کنونی که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا هستیم دست به کار شده و می‌خواهند از شرایط به نفع خود استفاده کنند که ضرورت دارد با برنامه‌ریزی درست و هوشیارانه مانع تلاش این افراد شویم و برگزاری نمایشگاه‌های فروش در ایام مختلف یکی از مهمترین این اقدامات است.

وی با اشاره به توافقی بودن نرخ کرایه‌های حمل و نقل کالا و سوءاستفاده برخی از عوامل حمل و نقل، گفت: لازم است این مساله به صورت جدی مورد رسیدگی قرار گیرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان بر ضرورت برنامه‌ریزی درازمدت در کنار برنامه‌های کوتاه‌مدت و مقطعی برای تنظیم مطلوب‌تر بازار و جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان تاکید کردند.

در این جلسه همچنین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: تامین مایحتاج مردم از اصلی‌ترین اهداف این کمیسیون است و وجود کالا در بازار برای ما از هر چیز دیگری مهمتر است.

یدالله وفایی اظهار داشت: در شرایط کنونی انتظار از دستگاه‌های اجرایی متولی، اصناف و بازاریان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای این است که همچون گذشته در آرامش بازار نقش مثبت خود را ایفا کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش و همدلی تمام اعضای کمیسیون این شرایط را به نحو شایسته‌ای مدیریت کنیم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه