دردسرهای سگ 20 میلیون تومانی علی کریمی ! + تحلیل

زرین نامه: کاپیتان سابق پرسپولیس سگی به قیمت 20 میلیون تومان خریده است که واکسن سالیانه اش پیدا نمی شود!

به گزارش زرین نامه؛ علی کریمی یکی از محبوب ترین بازیکنان فوتبال ایران است که بعد از ناکامی پرسپولیس در جام حذفی از فوتبال خداحافظی کرد البته زمزمه هایی مبنی بر بازگشتش به تیم ملی شنیده می شود اما جالب است بدانید که کاپیتان سابق پرسپولیس یک سگ گران قیمتی خریده، سگی که که به طور اختصاصی از آلمان وارد ایران کرده است.

این روزها هم مشکل عجیبی برای کریمی و سگش پیش آمده بود و کریمی چند روزی در به در به دنبال واکسن سالیانه سگش می گشت.

ظاهرا این سگ باید سالی یک آمپول برای سلامتی اش بزند و در نهایت کریمی در محمد شهر کرج واکسن سگش را پیدا می کند!

گفته می شود سگ کریمی حدو 20 میلیون قیمت دارد و غذای خاص می خورد که هزینه نگهداری اش در ماه به حدود 500 هزار تومان می رسد.

پیش از این هم مازیار زارع یکی دیگر از بازیکنان سابق پرسپولیس که اکنون در ملوان بازی می کند نیز هزینه های فراوانی برای سگش انجام می داد! او حتی یکی دو بار سگش را با خود در تمرینات پرسپولیس آورد.

ظاهرا دستمزدهای چند صد میلیون تومانی که برخی بازیکنان فوتبال می گیرند آنها را به سمت تفریحات عجیب و غریبی مثل سگ بازی! سوق می دهد./مدال

** تحلیل: مدت هاست که نگهداری حیوانات چه اهلی و وحشی توسط افراد و خانواده ها به عنوان یکی از نمادهای فرهنگ زندگی غربی در جامعه ما دیده می شود.

ولی وقتی خبری از این دست در جامعه منتشر می شود برای بسیاری از فوتبال دوستان یا علاقمندان به علی کریمی این تلقی غلط پیش می آید که این کار امری پسندیده است.

در همین زمینه برپایی نمایشگاه های نگهداری حیوانات خانگی برای این نوع خاص از فرهنگ سازی غلط صورت می گیرد که دو سال پیش، چنین نمایشگاهی در محل پارک شهر گرگان برپا گردیده بود و به ارائه حیوانات مختلف و آموزش های لازم در این زمینه می پرداخت که جا دارد به دست اندرکاران و بانیان آن نمایشگاه دست مریزاد گفت!!

امروز جامعه غربی با بحران اخلاقی روبرو بوده و بنیان های مهمترین کانون اجتماعی یعنی "خانواده" در آن از هم پاشیده است و شنیدن خبرهایی از این دست و شاید بدتر از آن نظیر همجنس گرایی، فیمینیسم، کودک آزاری، خشونت و ... به امری عادی تبدیل شده است که لازم است توجه لازم برای عدم ابتلای جامعه اسلامی ایرانی به آسیب ها و ناهنجاری های اخلاقی به عمل آید.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه