انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و حضور گسترده در آن نمادی از اقتدار ملی است

زرین نامه: معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات، نمادی از اقتدار ملی و همبستگی ملت بزرگ ایران است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ سلیمان دوست در همایش رسم هجرت دانشجویان بسیجی استان گلستان و در سالن اجتماعات علامه جعفری واحد علی آباد کتول سخن با اشاره به این مطلب که انتخابات در دنیا یک پدیده و فرصت سیاسی و اجتماعی در عرصه تحولات تاریخی یک ملت است، همراهی آن با اصول و ارزش های اسلامی را عامل ارتقاء و پیشرفت ملل دانست و افزود: اگر امروز شاهدیم که اقتدار و پیشرفت ایران زبانزد خاص و عام است، به دلیل همگامی آن با آموزه های دینی و اسلامی است.

وی با تشریح تاثیرات مثبت و منفی انتخابات اظهار داشت: برگزاری انتخابات هدفمند که در آن مشارکت همه ی مردم در انتخاب اصلح نمایان گردد، عزت و سربلندی جامعه تضمین می شود و اگر انتخابات ناهماهنگ و بدون همسویی با ارزش های اسلامی باشد در حقیقت تحریف شده و به جای عزت و سربلندی فرصتی برای تهدید دشمن ایجاد می شود.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: انتخابات مظهر مردم سالاری اسلامی و حضور گسترده در این فرضیه الهی، نمادی از اقتدار ملی و همبستگی ملت بزرگ ایران است.

سلیمان دوست در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این مطلب که مردم رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند، شور انتخاباتی و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای را عامل رفع تهدیدهای دشمنان برشمرد و افزود: مشارکت گسترده مردم در چارچوب قانون و انتخاب فرد اصلح از جمله مطالبات مقام معظم رهبری از ملت شریف ایران است.

13920228102611305158964.jpg - 61.26 کیلو بایت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه