یزدان‌پرست: معیارهای رهبر انقلاب ملاک انتخاب نامزد اصلح است

زرین نامه: مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: معیارهای اعلام شده توسط مقام معظم رهبری ملاک انتخاب نامزد اصلح است.



به گزارش زرین نامه، حجت‌الاسلام علی یزدان‌پرست در همایش فصلی دو روزه دبیران شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق کشور در استان گلستان اظهار داشت: تشویق کارکنان صنعت آب و برق استان‌ها و خانواده‌های آنها به شرکت در انتخابات یکی از وظایف مهم دبیران شورای فرهنگی و دینی استان‌ها است.

وی افزود: بر همین اساس شوراهای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان‌ها باید نکات کلیدی و اساسی در انتخاب نامزد اصلح که توسط مقام معظم رهبری اعلام شده‌اند را ترویج کنند.

مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو تاکید کرد: شوراهای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان‌ها در محیط اداری باید از ورود به مصادیق انتخاباتی پرهیز کنند.

یزدان‌پرست ادامه داد: راهبرد اصلی شورای فرهنگی و دینی وزارت نیرو در زمینه انتخابات، تشویق کارکنان و خانواده های آنها به حضور در پای صندوق‌های اخذ رای و مشارکت حداکثری مردم است.

به گفته وی، اظهارنظر مثبت یا منفی درباره نامزدهای انتخاباتی توسط شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان‌ها پیامدهای منفی دارد.

مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با بیان اینکه ورود به مسائل مصداقی انتخابات خارج از ساعت اداری و یا خارج از محیط اداری منع ندارد، افزود: ورود به مصادیق در ساعات و محیط اداری موجب زیر سئوال رفتن بخش فرهنگی و دینی صنعت آب و برق می‌شود.

یزدان‌پرست تاکید کرد: بی‌توجهی به این موضوع از نظر شرعی، اخلاقی و قانونی حرام بوده و چنانچه فرد دیگری قصد ورود به مصادیق انتخاباتی را داشت باید از آن جلوگیری شود.

وی ابراز امیدواری کرد: ملت فهیم و بصیر ایران روز 24 خرداد ماه 1392 با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای حماسه سیاسی خلق کنند.

لازم به ذکر است این همایش توسط شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان و با همکاری شرکت آب و فاضلاب روستایی، شرکت آب منطقه‌ای و شرکت توزیع نیروی برق استان در سالن آب و فاضلاب شهری استان واقع در پارک جنگلی «النگدره» برگزار شد./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه