«نفس» آماده نمایش شد

زرین نامه: فیلم ویدئویی «نفس» به کارگردانی شهروز شکورزاده و تهیه‌کنندگی فرزاد دزدمه با موضوع اهداء عضو آماده نمایش شد.

به گزارش زرین نامه، فیلم «نفس» ملودرام اجتماعی است که با محوریت اهدای عضو ساخته شده است. فیلم با پایان مراحل فنی هم اینک آماده نمایش شده و گروه هفته گذشته فرم حضور در جشنواره فیلم یاس را پر کرده و فیلم را تحویل دبیرخانه این جشنواره داده‌اند.

طاهر چگونیان به همراه شکورزاده تدوین را برعهده داشته‌ا‌ند و صداگذاری را نیز مهدی دارابی انجام داده است. موسیقی کار نیز به صورت انتخابی بوده است.

در خلاصه داستانش فیلم آمده است: عیسی بعد از سال‌ها از خارج به ایران برمی‌گردد و با دیدن عشق قدیمی اش دچار تنش‌هایی در زندگی خود می شود...

در این فیلم نگین صدق گویا، فرزاد دزدمه، سحر قریشی، شهروز ابراهیمی، امیر ایمانی، حلیمه سعیدی، حسن زارع، سمیرا شکرانه، رضا نامی، سمیرا مسلمی، محمدرضا حسنی، مهشید باباحبیب و (با حضور) عزت ا... رمضانی فر همراه با هنرمندان نوجوان کیارش شکورزاده، کژال شکورزاده و هنرمندان کودک پرهام دزدمه و دینا دزدمه بازیگران اصلی این تله‌فیلم هستند.

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:

نویسنده: علی گلبهاران (براساس طرحی از شهروز شکورزاده)/ بازنویسی نهایی: شهروز شکورزاده، طاهر چگونیان/ مجری طرح: مجتبی متولی/ مدیر تصویربرداری: طاهر چگونیان/ مدیر صدابرداری: مهدی دارابی/ دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه ریزی: محمد صادقی/ طراح گریم: محمدرضا ملکی/ طراح صحنه و لباس: سادیا جلالی پور/ منشی صحنه: بهاره دهقان/عکاس: سمیرا بختیاری.

اخبار بیشتر

آرشیو
نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه