تکذیب سخنان وزیر سابق آموزش و پرورش

زرین نامه: به دنبال انتشار برخی مطالب از سوی وزیر سابق آموزش و پرورش، دفتر معاون اول رییس جمهور ضمن تکذیب این مطالب، توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

به گزارش زرین نامه، به دنبال انتشار برخی مطالب از سوی وزیر سابق آموزش و پرورش، دفتر معاون اول رییس جمهور ضمن تکذیب این مطالب، توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

متن این توضیحات بدین شرح است:

در پی مصاحبه وزیر سابق آموزش و پرورش و انتساب سخنانی غیر واقع به معاون اول محترم رییس‌جمهور و انتشار گسترده این اظهارات در رسانه‌ها، ضمن تکذیب ادعاهای ایشان، لازم می‌داند به اطلاع ملت شریف ایران برساند؛‌ اینکه وزیر سابق آموزش و پرورش بعد از سالها عزل از وزارت آموزش و پرورش آنچنان دلتنگ است که در صدر خاطراتش مطالبی غیر واقع در این باره گفته است پاسخی ندارد اما لازم است به این نکته مهم اشاره شود که در آن مقطع رییس‌جمهور محترم و دولت نگاهشان پیشرفت کشور بود و لذا فرد قویتری را برای وزارت بسیار مهم آموزش و پرورش انتخاب کردند، بهترین دلیل هم برای درستی عزل ایشان و انتخاب وزیر فعلی، توفیقات این وزارتخانه در دولت دهم است.

وانگهی بعد از وزیر سابق ابتدا خانم دکتر کشاورز به مجلس محترم معرفی شدند که متأسفانه رأی نیاوردند اما در باب مطالب خلاف دیگری که ایشان مطرح کرده‌اند بنظر می‌رسد باید در محکمه صالحه بتوانند پاسخگوی سخنان کذب خود باشند./پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه