گرگانی‎ها شنبه انزجار خود را از استکبار فریاد می‎زنند

زرین نامه: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: گرگانی‎ها صبح شنبه در تجمع عمومی در میدان شهرداری، نفرت و انزجار خود را از آمریکا و صهیونیسم در هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام فریاد خواهند زد.
 
 

به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در جلسه‎ای که به منظور هماهنگی برگزاری تجمع عمومی مردم ولایت‌مدار گرگان در محکوم کردن استکبار پلید و عمل بی‎شرمانه اهانت به حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) برگزار شد، ساعت 9:30 صبح شنبه 15 مهر ماه در میدان شهرداری گرگان را به عنوان زمان و مکان این تجمع اعلام کرد.
 
وی با بیان اینکه اسلام ناب محمدی (ص) تکمیل‎کننده همه ادیان الهی است، خاطرنشان کرد: اسلام دارای تفکر جامع و جاویدی است که هیچ توهینی علیه انبیا و ادیان الهی در آن جای نداشته و نخواهد داشت.
 
جمشیدی ادامه داد: جهان استکبار که خود را مدعی ادیان الهی مسیحیت و یهودیت می‎دانند یکی از راه‎های رسیدن به اهداف و نیتهای پلیدشان را توهین به مقدسات مسلمانان می‎دانند، زیرا اینها تنها مدعی مسیحی و یهودی بودن هستند و تنها از نام این ادیان الهی برای پوشش چهره کریه خود بهره می‎برند و به مفهوم واقعی، مسیحی یا یهودی نیستند.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان تصریح کرد: اینها عامل به فرهنگ و اندیشه انبیاء الهی نبوده و نیستند و تفکرات سیاسی و اجتماعی شان مبتنی بر دینی که خود را معتقد به آن می‎دانند نیست زیرا اگر آنها بخواهند جوامع خودشان را بر اساس آموزه‎های حضرت عیسی (ع) و موسی (ع) مدیریت کنند، قطعا این همه درگیری، قتل، غارت و زیاده‎خواهی در دنیا وجود نداشت
 
وی افزود: اینکه امروز نظام استکباری غرب و در رأس آنها آمریکا و صهیونیستها چنین توهین آشکاری به پیامبر بیش از 1.5 میلیارد مسلمان جهان انجام می‎دهند، باید در قبال این عمل پلید خود هزینه سنگینی دهند تا جلوی این دست از کارهای شیطانی گرفته شود.
 
وی تأکید کرد: خوشبختانه جهان اسلام و ملت‎های مسلمان با بیداری خود در مقابل این اقدام بی‎شرمانه مستکبران، حضور هوشمندانه میدانی دارند که ملت شهید پرور ایران نیز پا به پای سایر مسلمانان جهان پس از نمازهای پرشکوه جمعه، راهپیمایی، تجمعات صنفی، دانشجویی و ... خشم و انزجار خود را از این عمل شیطانی استکبار، به دنیا نشان داده و خواهد داد.
 
جمشیدی اظهار امیدواری کرد مردم ولایت‌مدار و شهید پرور گرگان هم در روز شنبه در اجتماعی بزرگ خشم و انزجار خود را نسبت به تمام عوامل استکبار و تهیه‎کنندگان فیلم موهن به ساحت پیامبر مکرم اسلام (ص) اعلام دارند.
نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه