دست مردم در 24 خرداد براي انتخاب اصلح باز است

زرین نامه: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: با انتخاب هشت نفر توسط شورای نگهبان برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری کشور آماده برای ایجاد حماسه سیاسی است.

آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفتگو با خبرنگار زرین نامه اظهار داشت: امروز نیاز داریم تا با شرکت حماسی در انتخابات ریاست جمهوری فردی را انتخاب کنیم که شبانه روز به ملت خدمت کند.

حسینی شاهرودی افزود: تایید صلاحیت هشت نفر از جانب شورای نگهبان ظرفیت خوبی را در پیش روی مردم قرار داده و می توان این قضیه را به فال نیک گرفت و با همین کاندیداهای موجود که از هر طیفی هستند می توان انتخاب اصلح را انجام داد.

وی با اشاره به اینکه اقتدار شورای نگهبان اقتدار نظام است، خاطرنشان کرد: مردم در 24 خرداد برای انتخاب اصلح دستشان باز است و از بین افراد موجود براحتی می توانند فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری انتخابات ریاست جمهوری امسال که 24 خرداد ماه برگزار می شود نقطه اوج حماسه سیاسی است و همه ما وظیفه داریم تا همگام با ملت ایران در این حضور شکوهمند حماسه بیافرینیم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه