رد صلاحیت برخی افراد تاثیری در روند رو به رشد نظام ندارد

زرین نامه: فرماندار علی آباد کتول گفت: مردم ایران در طول دوره های مختلف انتخابات ثابت کرده اند متکی به فرد نیستند و عدم تایید برخی افراد هیچ تاثیری در روند رو به جلوی نظام نخواهد داشت.

علی اکبر کی پور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه در خصوص عدم احراز صلاحیت برخی کاندیدهای ریاست جمهوری بیان داشت: همانطور که درجابه جایی دولت ها ثابت شده نظام هیچ وقت دچار چالش مدیرت نشده زیرا اصل نظام بر مبنای هدایت های ولی فقیه بوده و سیاست های کلی نظام را مقام معظم رهبری ترسیم می کنند.

وی با اشاره به اینکه کاندیدهای تایید شده ریاست جمهوری از تمام گرایش های موجود در کشور هستند، اظهار داشت: مردم به راحتی و با هرنوع گرایشی می توانند رییس جمهور آینده خود را انتخاب و در خلق حماسه سیاسی سهیم باشند.

کی پور در خصوص عملکرد شورای نگهبان در این دوره، افزود: شورای نگهبان یکی از نهاد های قانونی نظام جمهوری اسلامی ایران است که از ابتدای انقلاب تا کنون بر اساس قانون و درست عمل کرده است.

وی تصریح کرد: این همان شورای نگهبانی است که در انتخابات دولت اصلاحات و دیگر دوره ها کاندیدای اصلاحات یا دیگر گرایشات را بر اساس موازین قانونی تایید کرد.

کی پور خاطر نشان کرد: کاندیدهای دور یازدهم ریاست جمهوری نیز دارای سابقه مدیریتی و خدمت به نظام در مقطعی از زمان می باشند و توان ریاست جمهوری دارند اما مردم باید به دنبال انتخاب اصلح باشند.

وی با بیان اینکه مردم تابع اوامر ولایت فقیه هستند، گفت: خلق حماسه سیاسی تثبیت دوباره نظام، حفظ اقتدار ایران و یکی از منویات مقام معظم رهبری است که باید همه ما با حضور به موقع و با بصیرت خود در عرصه ی انتخابات به آن جامه ی عمل بپوشانیم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه