جباری: ستادها و هواداران کاندیداها بر معیار قانون حرکت کنند

زرین نامه: رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: ستادها و هواداران کاندیداهای ریاست جمهوری بر معیار قانون حرکت کنند.



به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی‌اصغر جباری در جلسه بازرسی انتخابات استان با بیان اینکه اگر کارها با معیار الهی و خدایی باشد، پاسخگویی آسان خواهد بود، اظهار داشت: باید وقت بیشتری بگذاریم تا بتوانیم این امانتی را که به ما سپرده شده به نحو احسن پاس داشته و پاسخگوی اعتماد مردم و مسئولان باشیم.

وی با اشاره به اینکه روزهای مهم و سرنوشت‌سازی را در پیش‌رو داریم، اذعان داشت: إن‎شاالله کاندیداها نیز اخلاق‌مداری و قانون را مبنای کار خود قرار دهند تا روزهای پرشور و نشاط تبلیغات را بدون مشکل‌ سپری کنیم.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان از ستادها و هواداران کاندیداها خواست بر معیار قانون حرکت کرده و دقت خود را صرف معرفی کاندیدای مورد نظر خود کنند تا همچون ادوار گذشته امنیت و ثبات حکمفرما باشد.

جباری تأکید کرد بازرسان نیز وظایف خود را در سه مرحله قبل، حین و بعد از انتخابات با تسلط کامل به قوانین انجام دهند تا به فضل الهی و رهنمودهای رهبر معظم رهبری، انتخاباتی درخور انقلاب اسلامی ایران داشته باشیم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه