هنرمندان با هنر خود زمینه ساز حضور گسترده مردم در انتخابات شوند

زرین نامه: نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه علی آباد کتول گفت: هنرمندان می توانند با هنر خود زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ حجت الاسلام علیجان عین الکمالی در جمع هنرمندان در همایش بصیرت افزایی کانون بسیج هنرمندان شهرستان علی آباد کتول با اشاره به اینکه هنرمند در خلق حماسه تاثیر مثبتی دارد، بیان داشت: هنرمندان با هنر خود همیشه نوید بخش امید هستند و مردم را در خلق حماسه های بزرگ در کشور یاری می کنند.

وی با بیان اینکه همه اقشار مردم در برابر انتخابات مسئولند، انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی و حفظ اقتدار ایران دانسته، افزود: هنرمندان می توانند با هنر و آثار خود در تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری زمینه حضور گسترده و انتخاب شخص اصلح در انتخابات آینده را فراهم کنند.

عین الکمالی تصریح کرد: هر سال که می گذرد میزان حضور مردم در انتخابات و عرصه های ملی افزایش می یابد و مقام معظم رهبری نیز با توجه به حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته، شعار حماسه سیاسی در انتخابات امسال را برای مردم تبیین کردند.

وی اظهار داشت: افراد تایید صلاحیت شده در شورای نگهبان توانایی ریاست جمهوری دارند اما انتخاب شخص اصلح تر و نزدیک به شاخص های مقام معظم رهبری بر عهده مردم است.

نماینده ولی فقیه در پایان گفت: با انتخاب اصلح دو ثواب عمل به تکلیف و انتخاب اصلح را کسب می کنیم.

IMG_6947.JPG - 70.84 کیلو بایت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه