شاخص های رهبری برای کاندیدای شورای شهر و روستا هم صدق می کند

زرین نامه: فرماندار علی آباد کتول گفت: شاخص های رهبری برای کاندیدای شورای شهر و روستا هم صدق می کند، بنابراین کاندیدای شورای شهر و روستا با پرهیز از تخریب رغبا، بزرگنمایی یا سیاه نمایی و توجه به مشکلات شهر و روستا، اهداف و برنامه های خود را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ علی اکبر کی پور در جمع هیات اجرایی، نظارت و کاندیدهای تایید صلاحیت شده ی علی آباد کتول و فاضل آباد انتخابات این دوره را به سبب همزمانی دو انتخابات ملی و محلی که کانون توجه تمام کشورها است بسیار مهم دانسته، بیان داشت: انتخابات همیشه برای کشور یک فرصت در جهت تقویت نظام و یک تهدید به سبب برنامه ریزی های نظام سلطه برای فتنه انگیزی در کشور و استفاده از عدم حضور مردم در انتخابات به نفع خود می باشد.

وی با تاکید اهمیت بر تقویت اقتدار نظام، اظهار داشت: تقویت نظام با میزان آراء مشخص می شود که برای کسب بهترین نتیجه در انتخابات باید به دنبال افزایش میزان حضور مردم در این انتخابات باشیم.

کی پور با اشاره به حضور گسترده مردم، مرحله بعدی در انتخابات را انتخاب اصلح دانسته، افزود: تمام اشخاص تایید شده چه در سطح ملی و توسط شورای نگهبان و چه در سطح شهرستان و از طریق مجرای محلی شرایط کاندیداتوری در انتخابات را دارند اما انتخاب افراد اصلح بر عهده مردم است.
وی ادامه داد: اصلح مفاهیم مختلفی دارد اما با توجه به شاخص های مقام معظم رهبری باید شخصی از نظر اعتقادی، تعهد، تخصص، دلسوزی و سایر معیارهای خوب در سطح بالا انتخاب شود که علاوه بر انجام وظیفه، خدمت به مردم را ادای تکلیف خود بداند و با جان و دل برای حل مشکلات مردم تلاش کند.

خطاب به کاندیدا: چیزی را قول دهید که بتوانید عمل کنید

فرماندار علی آباد کتول ضمن اشاره به شاخص های مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب رییس جمهور، این شاخص ها را برای انتخاب نمایندگان مجلس و شوراهای شهر و روستا نیز در سطوح پایین تر لازم دانسته و ولایتمداری، توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی، روحیه مقاومت بالا، تدبیر، اطلاع از مباحث اقتصادی روز و منطق علاوه بر ویژگی های رییس جمهور، لازمه ی شورا های شهر و روستا در سطوح پایین تر بیان نموده، خاطر نشان کرد: نامزد های شوراهای شهر و روستا به واقعیت ها و مشکلات جامعه توجه کنند و برای کسب آراء بیشتر از قول های بی مورد و چیزی که نمی توانند به آن عمل کنند، در تبلیغات خودداری نمایند.

کی پور گفت: مقام معظم رهبری برای دولت آینده، نقاط مثبت دولت فعلی منهای نقاط ضعف آن را بیان نموده اند، ما نیز در تعریف شورای اصلح باید بگوییم اعضای شورای جدید باید دارای نقاط مثبت شورای فعلی، منهای نقاط ضعف آن ها باشند.

وی با اشاره به تاثیر رفتار خواص بر افکار و عملکرد مردم بیان داشت: خواص تنها در مسئولین کشوری خلاصه نمی شود بلکه در سطوح پایین تر اشخصای مانند اعضای شورا و دیگر مسئولین که در شهر و روستای خود تاثیر گذار هستند نیز جزء خواص می باشد و باید در جهت حفظ آرمان های نظام و تبعیت از مقام معظم رهبری حرکت کند.

کی پور تصریح کرد: کاندیدهای شورای شهر به دور از تخریب دیگر نامزدها، نقاط ضعف خود را قبل از انتخابات برطرف کنند، زیرا هیچ کس با نیت خیانت وارد عرصه انتخابات نمی شود، بلکه گاهی سؤتدبیرها موجب ایجاد نقاط ضعف می شود که نامزدها می توانند نقاط ضعف و مشکلات شهر را شناسایی و برنامه های خود را در راستای تصحیح این نقاط ضعف تبیین کنند.

انتخابات بهترین فرصت در جریان دفاع از نظام اسلامی است

فرماندار علی آباد کتول با بیان اینکه ما باید از جریان نظام اسلامی دفاع کنیم و بهترین فرصت نیز انتخابات است، اذعان داشت: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری فتنه 88 تمام شد اما فتنه های پیچیده تری در راه است و ما نیز باید مراقب باشیم.

وی خاطر نشان کرد: البته وجود فتنه های پیچیده تر طبیعی است، زیرا به میزان پیشرفت و تعهد ما به نظام، دشمن نیز برای مقابله با نظام نقشه های پیچیده تری می کشد.

کی پور با اشاره به اینکه دشمنان اقرار دارند که تنها و تنها رهبری ایران عامل شکست امریکا در خاور میانه است، بیان داشت: دشمن برای مقابله با نظام اسلامی در سال 91 محور اصلی جنگ اقتصادی، بستر و دالان آن تحریم اقتصادی و مختصات آن را فلج کننده برای نظام ترسیم کرد.

وی با اشاره به فعالیت نظام سلطه در دو نقطه تحریم بانک مرکزی و تحریم های نفتی ادامه داد: دشمن در این تحریم ها، نارضایتی عمومی که منجربه تجدید نظر و تسلیم مسئولین در سیاست ها بخصوص سیاست های هسته ای را هدف قرار داد، اما با توجه به جایگاه ایران این تحریم ها بر خود آن ها فشار بیشتری وارد خواهد کرد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه